Szef wydawniczy Bethesdy, Pete Hines, odpowiedział na krytykę, że ekran startowy Starfield został zaprojektowany przez „przepracowany entuzjastyczny zespół lub zespół, który po prostu nie dba o to”.
Były programista Blizzarda, Mark Kern Zamieścił na Twitterze zrzut ekranu ekranu startowego Starfieldmówiąc: „Funkcje ekranów powitalnych. Ekran powitalny gry może wiele powiedzieć o tym, jak bardzo zespół jest zmotywowany i jak dumny jest ze swojej pracy”.
Zarządzaj ustawieniami plików cookie
Ekran powitalny Starfield pokazuje albo szybkie terminy wysyłki przez przepracowany, entuzjastyczny zespół, albo zespół, który po prostu nie dba o to.
Ekran powitalny często ma miejsce pod koniec tworzenia gry. Zespoły są bardzo zajęte tworzeniem gry podstawowej. Bardzo często ekran powitalny zmienia się całkowicie po wydaniu gry lub w patchu 0.
Drużyny, które są dumne z tego, że chcą pokazać dobrą twarz napastnika i często powtarzają to tuż przed rozpoczęciem meczu” – podsumował komentarz Kerna.
Albo projektują, co chcą, a to była nasza lista od lat i była jedną z pierwszych rzeczy, na których się zdecydowaliśmy.
Uzyskanie opinii to jedno. Pytanie o „opiekę” dewelopera, ponieważ zrobiłbyś to inaczej, jest bardzo nieprofesjonalne ze strony innego „programisty”.
— Pete Hines (@DCDeacon) 20 sierpnia 2023 r
Zarządzaj ustawieniami plików cookie
Haynes odpowiedział dzisiaj na oskarżenie, twierdząc, że jest to lista gier „od lat i była to jedna z pierwszych rzeczy [the team] osiedlił się”.
Hynes dodał: „Zdobycie opinii to jedno. Kwestionowanie„ opieki ”programisty, ponieważ zrobiłbyś to inaczej, jest bardzo nieprofesjonalne ze strony innego„ programisty ”.
W chwili pisania tego tekstu Kern jeszcze nie potwierdził odpowiedzi Hinesa, ale odpowiedział kilku komentatorom, którzy poczuli się urażeni jego wypowiedzią.
W powiązanych wiadomościach, pełna lista osiągnięć Starfield niedawno wyciekła do sieci.
Jak już wcześniej wspomniałem InsiderGamingLista ponad 50 osiągnięć ujawnia nagrody za ukończenie niektórych głównych wątków fabularnych, a także inne za osiągnięcie określonych poziomów, sprzymierzenie się z określonymi frakcjami i ukończenie ważnych misji.
Jak możesz sobie wyobrazić, niektóre z nich to mały spoiler, więc może nadszedł czas, aby wyciszyć niektóre słowa i wyrażenia, aby uniknąć psucia. Nie zrujnuję nikomu dnia, publikując listę tutaj, ale jeśli jesteś ciekawy, przejdź do Insider Gaming, aby zobaczyć pełną listę.
Gra Starfield jest już dostępna do wstępnego pobrania na konsolach Xbox Series X/S. Wersja standardowa zajmie 100,19 GB, a wersja premium, która zawiera cyfrowy artbook i ścieżkę dźwiękową, pakiet skórek i rozszerzenie Shattered Space Story, zajmie 117,07 GB. Po zwolnieniu.
Na PC gra zajmuje 139,84 GB, ale wstępne ładowanie na Steamie rozpocznie się dopiero 30 sierpnia.
Gra będzie dostępna do grania 6 września, chyba że kupisz wersję premium, która daje dostęp z pięciodniowym wyprzedzeniem.
Starfield pozostaje trochę tajemnicą aż do tak bliskiej premiery, chociaż w zeszłym tygodniu pojawiły się nowe szczegóły dzięki uprzejmości Discord Q & A. Teraz wiemy więcej o systemie mieszkaniowym, jego więzieniu oraz fakcie, że gracze mogą spodziewać się, że dołączy do nich 20 towarzyszy w ich podróży przez kosmos. .
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat uruchamiania Starfield, zobacz nasz Przewodnik uruchamiania Starfield.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro