Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

SPAR Polska rozbudowuje sieć o trzy nowe otwarcia

Otwarte sklepy są prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców i wpisują się w dążenie firmy do zwiększenia swojej obecności poprzez wspieranie lokalnych detalistów.


Spar Polska otworzył trzy nowe sklepy w całym kraju w ramach celu zwiększenia swojej obecności na rynku i wsparcia lokalnych detalistów. Wszystkie trzy otwarte lokalizacje są prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców na licencji Spar i będą korzystać z niedawnej inwestycji firmy w jej zdolności logistyczne.

Spółka zależna marki może teraz częściej zapewniać detalistom dostawy na czas. Inwestycja w obiekty, infrastrukturę i system dystrybucji wzmocniła ofertę firmy dla polskich przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem swojego biznesu.

Najnowsi detaliści, którzy dołączyli do firmy, odzwierciedlają pragnienie, aby przedsiębiorcy pozostali niezależni, jednocześnie korzystając z eksperckich praktyk oferowanych przez firmę. Zwiększenie asortymentu dostępnego za pośrednictwem marki obejmuje produkty wartościowe, ekologiczne, organiczne i luksusowe, wspierające kompletną ofertę dla klientów.

Koncentracja detalisty na świeżej żywności i rozwiązaniach typu convenience, takich jak Bean Tree Cafe, która oferuje świeżą kawę, panini, kanapki i wybór delikatesów, uzupełnia ogólną ofertę.

Jak podano w rocznym przeglądzie SPAR International 2021, sprzedaż detaliczna wzrosła o 20% rok do roku do 385,3 mln euro przy zastosowaniu średnich rocznych kursów wymiany.

Powiązane treści

Omówić

READ  Transmisja na żywo Polska vs Słowacja: Jak dziś obejrzeć mecz Euro 2020