The Last of Us Part 2 Remastered ukaże się na PS5 i przyniesie ze sobą szereg ulepszeń technicznych. Oryginalna wersja na PS4 była prawdopodobnie najlepiej wyglądającą grą poprzedniej generacji, ale teraz, dzięki remasterowi, będzie miała pełny oryginał na PS5 z natywnymi opcjami 4K. Ale jak poprawiony jest wygląd tej wersji na PS5? Cóż, przygotowaliśmy kilka porównań obok siebie, więc możesz być sędzią.
Przetestowaliśmy zarówno wersję The Last of Us Part 2 na PS4, działającą ze wsteczną kompatybilnością na PS5, jak i nowy remaster działający w trybie Fidelity, który wyświetla obraz w natywnej rozdzielczości 4K i docelowo 30 klatek na sekundę. Jeśli chcesz zobaczyć grę w akcji, mamy pełny film porównawczy pod adresem Kanał Bush Square na YouTube Dla ciebie do sprawdzenia.
Trzeba przyznać, że najbardziej zauważalne zmiany zachodzą w oświetleniu. Wersja gry na PS5 jest znacznie ciemniejszą wersją, która wygląda wyjątkowo na wyświetlaczach obsługujących HDR – zwłaszcza OLED – choć może wyglądać nieco nieestetycznie. Również Ciemność na nieruchomych obrazach. Nadaje to i tak już realistycznej grafice gry kolejną warstwę realizmu, dzięki czemu najstraszniejsze momenty stają się jeszcze bardziej efektowne.
Tutaj jest oczywiście bardziej szczegółowe spojrzenie na mniejsze szczegóły każdego ujęcia. Z naciskiem na ziemię, listowie i fakturę materiałów, są to prawdopodobnie największe ulepszenia graficzne w remasterze. Nie będzie to oznaczać dużej ilości akcji, ale Naughty Dog zawsze przodowało w małych, pozornie nieistotnych szczegółach. I chociaż trzeba naprawdę zwracać uwagę na piksele, aby je dostrzec, naszym zdaniem oznacza to, że gra może teraz znaleźć się wśród najlepiej wyglądających gier na PS5.
Ale co sądzisz o tym remasterze graficznym? Czy uważasz, że warto uaktualnić o 10 GBP/10 USD? A może nie ma tu nic do zobaczenia? Daj nam znać w komentarzach poniżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro