firma technologiczna Tales, technologia finansowa viserve i gigant płatności Karta kredytowa Master Card Karty biometryczne rozwijają się w całej Polsce, z Bank Pocztowy Bycie instytucją finansową, która w przyszłości będzie oferować swoim klientom karty płatnicze i tożsamości, według raportu The Paypers Tuesday (21 grudnia).
Bank Pocztowy rozpoczął wydawanie kart biometrycznych w poniedziałek (20 grudnia), twierdząc, że zapewniają one większe bezpieczeństwo i są bezpieczniejsze dla transakcji transgranicznych. Thales opracował kartę obsługującą odciski palców, opracował jej opakowanie i nadzorował dystrybucję kart.
Firmy twierdzą, że czujnik biometryczny ma być dokładniejszy niż czujniki na urządzeniach mobilnych.
Thales dostarcza technologię biometryczną firmie MasterCard i jej partnerowi Fingerprint Cards, co zasugerowało partnerstwo w październiku, donosi Paypers. Polska oferta dołącza do ogłoszenia na początku tego miesiąca, że firmy będą oferować biometryczne karty kredytowe w Jordanii.
Klienci biznesowi uzyskują pierwszy dostęp do kart biometrycznych od Banku Pocztowego, a małe i średnie firmy otrzymają swój obraz w styczniu 2022 roku.
Związane z: Narzędzia identyfikacji biometrycznej, które odgrywają kluczową rolę w rozwiązywaniu zagadki zdrowia publicznego związanej z COVID-19
w tym samym czasie, JUMIO Wstrzykuje paszporty szczepionkami, które, jak wierzy, pomogą rządom na całym świecie powstrzymać trwające rozprzestrzenianie się pandemii COVID-19, nawet jeśli wariant omikron nadal zaraża coraz więcej ludzi.
„Aby życie wróciło do normy i aby zrobić to w bezpieczny sposób, niezwykle ważne jest, abyśmy mieli jak najwięcej szczepień” – Jumio Head of Product Division Bala Kumar Powiedział PYMNTS w niedawnym wywiadzie. Dlatego posiadanie dowodu szczepienia będzie również kluczowe dla ludzi w najbliższym czasie. Nie widzę drogi w ciągu najbliższych 12-18 miesięcy, w której życie może toczyć się dalej bez dowodów na szczepienie”.
Przeczytaj także: Polski organ antykonkurencyjny bada zmiany w ustawieniach prywatności Apple’a
W ubiegłym tygodniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął dochodzenie w sprawie zmiany zasad dotyczących prywatności i danych osobowych na urządzeniach Apple.
Organ nadzorujący konkurencję powiedział w oświadczeniu z 13 grudnia, że omawiana zmiana jest związana z polityką przejrzystości śledzenia aplikacji (ATT), która wymaga od twórców aplikacji uzyskania zgody użytkowników iPhone’a na śledzenie ich aktywności w celu kierowania reklam.
————————————
Nowe dane PYMNTS: Dokumentowanie tożsamości w gospodarce cyfrowej – grudzień 2021 r.
na:Ponad połowa amerykańskich konsumentów uważa, że metody uwierzytelniania biometrycznego są szybsze, wygodniejsze i godne zaufania niż hasła lub kody PIN – dlaczego więc używa ich mniej niż 10%? PYMNTS, we współpracy z Mitek, przeprowadził ankietę wśród ponad 2200 konsumentów, aby lepiej określić to postrzeganie w porównaniu z różnicą w użytkowaniu i zidentyfikować sposoby, w jakie firmy mogą zwiększyć wykorzystanie.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
DogeCoin – Historia, Popularność i Znaczenie w Świecie Kryptowalut
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę