Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polscy sprzedawcy festiwalowi borykają się z podwyżkami cen

Milwaukee – Dom największego polskiego festiwalu w Ameryce, Milwaukee powraca na teren Summerfest po dwuletniej przerwie.

Od muzyki po jedzenie, jest mnóstwo rzeczy do zrobienia.

Klaud Wiosna jest właścicielem Tata’s Pierogi i jechał półtorej godziny z Illinois, by serwować słynne pierogi.

Pierogi to pierogi, które można nadziewać mięsem lub serem.

„Wszystko to robimy na miejscu, to wszystko z naturalnych składników” – powiedziała Wiusna.

Polski Festiwal powraca na Summerfest

Powiedział, że od czasu pandemii trudno jest nadążyć za gwałtownym wzrostem cen, ponieważ ceny w Polsce wzrosły o prawie 50%.

„Kiedyś polerowane płyty sprzedawaliśmy za 10 dolarów, a teraz musimy je sprzedawać za 15 dolarów nie dlatego, że chcemy uzyskać większy zysk, ale dlatego, że wszystko kosztuje więcej” – powiedziała Wiusna.

I nie tylko on.

Craig Geml jest właścicielem Polish Pride of Michigan i powiedział nam, że wysyłka przedmiotów z Polski jest bardzo droga, co wpływa na to, co może sprzedać.

„Musieliśmy obciąć niektóre przedmioty, które zwykle nosimy ze względu na koszty”, powiedział Gemmel.

W przypadku produktów na stanie jest on wyceniony o około 10% wyższy niż dwa lata temu. Mimo to, jako właściciel małej firmy, mówi, że ponosi to główny ciężar, więc jego klienci nie.

„Nie można wyceniać klientów” – stwierdził Geml. „To moja sprawa. Gdybym nie miał klientów, nie przetrwałbym”.

Festiwal trwa do niedzieli, a ceny biletów wahają się od 2 do 15 USD.

Zgłoś literówkę lub błąd // Wyślij napiwek

READ  Podpisanie umowy o współpracy gospodarczej między Egiptem a Polską