Pocketpair wydaje prawie pół miliona dolarów miesięcznie – około 378 000 funtów – na utrzymanie serwerów Palworld w trybie online.
W tweecie dyrektor generalny Pocketpair, Takuro Mizobe, zamieścił fragment obrazujący, jak zmieniły się koszty serwerów od premiery gry zaledwie kilka tygodni temu, żartując – w każdym razie miejmy nadzieję – że studio może „zbankrutować z powodu opłat serwerowych”.
Zarządzaj ustawieniami plików cookies
Nie wydaje się, żeby tego rodzaju koszty były drogie; Inżynier sieciowy Palworld, Chujo Hiroto, odpowiedział na wiadomość swojego szefa, ujawniając światu, że poinstruowano ich, aby „nigdy nie dopuścili do awarii usługi bez względu na wszystko”.
Zarządzaj ustawieniami plików cookies
„Postępując zgodnie z poleceniem, aby nigdy nie dopuszczać do przestojów usług bez względu na wszystko, skonfigurowaliśmy serwery bez względu na koszty” – dodał Hiroto. „Będziemy nadal dawać z siebie wszystko, aby wszyscy gracze mogli się w pełni bawić! 478 000 $…”
Zarządzaj ustawieniami plików cookies
Niecałe dwa tygodnie po wydaniu gry w ramach wczesnego dostępu Palworld oficjalnie przekroczył 19 milionów graczy na Xbox Series
Jak Matt podsumował dla nas na początku tego tygodnia, wiemy, że deweloper Pocketpair od jakiegoś czasu odnosił wielkie sukcesy z Palworld; Premiera gry we wczesnym dostępie 19 stycznia miała trudny początek, ponieważ początkowy napływ graczy rzucił serwery gry na kolana, a zaledwie 24 godziny później Pocketpair ujawnił, że po wyspach Palapagos grało już dwa miliony graczy.
Palworld stał się wówczas jedną z zaledwie sześciu gier, które osiągnęły milion jednoczesnych graczy na Steamie, a zaktualizowane dane dotyczące sprzedaży przyniosły informację, że w ciągu zaledwie trzech dni sprzedano ponad 5 milionów egzemplarzy. Sześć dni po premierze sprzedaż na Steamie osiągnęła 8 milionów.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro