Dziesięcioletnia debata między The Elder Scrolls V: Skyrim Fani w końcu skończyli, dzięki byłemu deweloperowi Bethesdy, który pracował nad grą. w tym tygodniu, Bethesda zaskoczyła fanów ujawniając The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition, najnowsza reedycja gry na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X, zawierająca wiele nowej zawartości. Nie była to jednak jedyna niespodzianka Krzyk Fani dostali w tym tygodniu. Przechodząc do Twittera, powiedział deweloper, Joel Burgress, w końcu potwierdził podejrzenia wielu fanów, że lisy prowadzą graczy do skarbów, ale nie z założenia.
W długim wątku na Twitterze Burgess wyjaśnia, że gdy gracze zaczęli omawiać tę teorię wkrótce po jej wydaniu, zespół programistów gry szybko wszczął „nieoficjalne śledztwo”, aby ustalić, kto zmusił Lisy do tego. Jednak to dochodzenie wykazało, że nikt tego nie zrobił. Nie tylko nikt się nie przyznał, ale w scenariuszach gry nic o nim nie było. Więc co się działo? Cóż, zespół ostatecznie odkrył, że zawiera technologię nawigacji AI o nazwie Navmesh, „niewidzialny trójwymiarowy arkusz wielokątów rozmieszczonych na całym świecie, informujący sztuczną inteligencję, gdzie może, a czego nie”.
„W większości sytuacji widzisz, jak sztuczna inteligencja decyduje, co zrobić (uruchamiać na odtwarzaczu, chować się za osłoną itp.), Używając sieci nawigacyjnej do tworzenia ścieżki i nawigowania po tej ścieżce” – powiedział Burgess. „Lisy nie różnią się od siebie, ale ich sztuczna inteligencja jest bardzo uproszczona: mogą w zasadzie *po prostu* uciec. Jeśli przestraszysz lisa, on ucieka. Więc lisy uciekają. Dlaczego uciekają w stronę skarbów? ”.
Śledź Burgessa:
„Jeśli jesteś blisko sztucznej inteligencji, działa ona na „wysokim procesie” lub najfajniejszych ścieżkach zależnych od procesora. Wykorzystuje całą sieć nawigacyjną i robi takie rzeczy, jak sprawdzanie linii widzenia i odległości. niski proces” – używany do rzeczy takich jak NPC, którzy chodzą szlakiem handlowym przez cały świat. Odświeża się tylko co kilka minut, a pozycja jest śledzona bardzo luźno. Jednak złodzieje, którzy dźgną ci w twarz, uruchamiają elementy nawigacyjne wiele razy na sekundę Istnieje rodzaj „średnich operacji” dla postaci, które są blisko, ale które nie potrzebowały skomplikowanej ścieżki do walki. Ze względu na sposób działania AI lisa (zawsze ucieka!) po prostu używa tego procesu. jest tam, gdzie rozumie jak Skyrim Używany jest navmesh. Przestrzenie świata zewnętrznego mają prostą sieć nawigacyjną. Nie musisz dodawać wielu szczegółów w przestrzeni z podstawowym terenem, niewielkim chaosem lub małą szansą na walkę. Tak dziki = mała liczba dużych trójkątów. Kiedy utkniesz w czymś takim jak obóz, Navmesh staje się jeszcze bardziej skomplikowany. Dodanie szczegółów wizualnych oznacza dodanie szczegółów sieci nawigacyjnej, a jeśli umieszczamy wszelkiego rodzaju NPC, zwykle dodajemy również więcej szczegółów. Punkty zainteresowania = duża liczba małych trójkątów. Widzisz, gdzie to się dzieje? Lis nie próbuje uciec 100 metrów – stara się trzymać z dala 100 *trójkątów*. Czy wiesz, gdzie łatwo znaleźć 100 trójkątów? Obozy/ruiny/itp., którymi wypełniliśmy świat i pełne skarbów, które wynagrodzą twoją eksplorację. Więc lisy nie prowadzą cię do skarbów – ale sposób, w jaki się zachowują, prowadzi je do obszarów, które zwykle zawierają skarby, ponieważ POI z łupami mają inne atrybuty (mnóstwo małych trójkątów siatki nawigacyjnej), których szukają lisy. Dla graczy jest tak samo.”
Cóż, bardzo zainspirowany Umieść tweetaPszczoła wczoraj, oto jedna z moich ulubionych części ustnej historii Skyrim – legenda o lisicy skarbów.
Opowiadałem tę historię już wcześniej na czatach/itp., ale nie wydaje mi się, żebym dzielił się nią z Twitterem. Oto on. pic.twitter.com/7uaUlbpmQ8
– Joel Burgess 18 sierpnia 2021
Burgess zauważa dalej, że nic z tego nie było zamierzone, ale było po prostu produktem bąbelkowego kotła połączonych systemów.
The Elder Scrolls V: Skyrim Dostępne na prawie każdej nowoczesnej platformie, na której chcesz grać, w tym na najnowszych konsolach PlayStation, Xbox i Nintendo, a także na PC. Bez względu na platformę, na której zdecydujesz się grać, pamiętaj, aby śledzić każdego lisa, którego zobaczysz.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro