Przedsiębiorca Scouse, który zbudował od podstaw własną firmę medialną, powiedział, że młodym ludziom nie było łatwo założyć firmę.
Aaron Fontenot, lat 27, z południowego Liverpoolu, wiedział, że chce pracować w branży kreatywnej, ale miał niewielkie doświadczenie i koneksje. Po kilku próbach i błędach, uczestnicząc w wydarzeniach networkingowych w Londynie, dokonał przełomu, zakładając Culture Deck, platformę medialną, która celebruje miejską i uliczną kulturę Liverpoolu.
Aaron rozmawiał z panelem ekspertów podczas premiery TikTok Creative Academy w Trójkącie Bałtyckim w Liverpoolu w tym tygodniu. Projekt, prowadzony przez organizację charytatywną Catch22, przydziela młodym twórcom mentora, dając im poufne wskazówki od profesjonalistów z branży i dając im szansę przedstawienia pomysłów na treści pracownikom TikTok.
Przeczytaj więcej: Tata, który zaczynał od firmy produkującej pojedyncze koszulki, teraz współpracuje z Tonym Bellewem i StillRyanem
Rozmawiając z ECHO po sesji, Aaron powiedział: „Trudności, jakie napotkałem w tym sektorze, zwłaszcza jako młody człowiek, polegają na braku doświadczenia i sieci kontaktów, gdy zaczynasz pracę. Kiedy po raz pierwszy kończysz studia lub studia, nie nie masz wielu ludzi, na których możesz liczyć.” a ty nie masz wcześniejszego doświadczenia, więc nie ma w tobie nic atrakcyjnego dla pracodawcy”.
Pomimo tych problemów Aaron mówi, że ilość pobocznych biznesów, w które mogą angażować się młodzi ludzie, może przeciwdziałać tym problemom. Powiedział: „Założenie firmy nigdy nie było łatwiejsze. Bardzo łatwo jest zacząć z TikTok lub Instagramem, a nawet korzystać z Shopify lub założyć stronę internetową”.
Aaron przekonywał, że młodzi ludzie, którzy nie są pewni, jak odnieść sukces, powinni być odważni i założyć własny biznes. Powiedział: „Jeśli jesteś na początku swojej kariery i szukasz sposobów na zdobycie doświadczenia i umiejętności, załóż firmę. W najlepszym razie leci i możesz to sprzedać za miliony. Co gorsza, nabywasz kilka umiejętności pokazać pracodawcy”.
Aaron ma takie zaufanie do swojego biznesu. Powiedział: „Zawsze czułem, że z Culture Deck wyjdzie coś wielkiego. Jeśli zaczynasz biznes, naprawdę musisz mieć tę wiarę w to, czym może być i wzrost, który może z tym przyjść”.
Culture Deck ma obecnie ponad 27 000 obserwujących na Instagramie. Promuje różnorodność kultury Liverpoolu w sporcie, muzyce i tworzeniu treści.
Po drodze Aaronowi pomagało wiele organizacji, w tym grupa społeczna Liverpool Tipper, które dały mu bezcenne doświadczenie. Teraz cieszy się, że Akademia Kreatywności TikTok robi to samo dla następnej generacji. „Wszystko, co daje wzór do naśladowania, sieć kontaktów lub doświadczenie zawodowe, jest ogólnie bardzo dobre” — powiedział Aaron.
Janelle Vickers jest facylitatorką programu, który polega na szkoleniu młodych ludzi w zakresie nowych umiejętności. Powiedziała, że od początku dekady pracowała z ponad 250 młodymi ludźmi, aby rozwijać ich kariery.
Janelle powiedziała: „Mamy wielu, którzy wykonali swoją wymarzoną pracę w telewizji, coachingu, grach, tworzeniu treści, mediach społecznościowych i tworzeniu treści. Nawet ci, którzy wciąż pracują na swojej drodze zawodowej, wszyscy mówią mi, jak ich pewność siebie została zbudowana i jak nauczyli się umiejętności, których się nauczyli. Pomoże im to w karierze”.
TikTok Creative Academy to czterotygodniowy kurs dla dzieci w wieku 18-24 lat, które nie pracują na pełny etat ani nie kształcą się. Aby dowiedzieć się więcej o programie, odwiedź stronę Catch 22 Tutaj.
Życie w nowym obiektywie. jesteśmy ciekawi. Podążaj za nami TIK TokI InstagramI Facebook I Świergot.
Przeczytaj następujące:
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex