Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

NENT wyznacza datę premiery polskiego Viaplay | C21Media | Aktualności

3 sierpnia Nordic Entertainment Group (NENT) uruchomi w Polsce usługę przesyłania strumieniowego Viaplay, dzięki czemu będzie obecna w dziewięciu europejskich terytoriach.

Anders Jensen

Platforma będzie obsługiwać szereg relacji sportowych, w tym US Open Golf i Women’s World Cup 2023, oryginalną serię Viaplay, międzynarodowe filmy i seriale oraz treści dla dzieci, takie jak Psi Patrol i Peppa Pig.

Platforma będzie dostępna, podobnie jak w innych miejscach, poprzez różne subskrypcje i partnerstwa. Viaplay pojawi się w Stanach Zjednoczonych pod koniec tego roku, Holandii w pierwszym kwartale 2022 roku, a na czterech innych rynkach do końca 2023 roku.

NENT zmienił swoją strategię, koncentrując się na międzynarodowej publikacji Viaplay i oryginalnej produkcji dramatycznej serwisu.

W zeszłym tygodniu wysłała 12 swoich filii produkcyjnych w całej Europie do Fremantle, wcześniej sprzedając swojego dystrybutora NENT Studios UK firmie All3Media.

NENT chce mieć 4,5 miliona międzynarodowych subskrybentów Viaplay do 2025 roku i ma 40 premier oryginalnego dramatu zaplanowanego na 2021 rok.

Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT, powiedział: „Viaplay zaoferuje polskim widzom coś wyjątkowego. Nasza kolekcja najlepszych sportów na żywo, pierwszorzędnych oryginałów Viaplay, międzynarodowych filmów, seriali i treści dla dzieci nie ma sobie równych na rynku – i to jest tylko początek.

„Będziemy stale inwestować w treści i jesteśmy szczególnie podekscytowani współpracą z nowymi i uznanymi lokalnymi talentami, aby tworzyć polskie aktywa z Viaplay. Przyjeżdżamy do Polski na dłuższą metę i aby być liderem w każdym tego słowa znaczeniu. Patrzymy Zapraszamy do dzielenia się naszymi historiami, bycia częścią wspaniałych polskich sportowych chwil oraz poznawania kibiców i partnerów z całego kraju”.

READ  „Długa podróż”: białoruscy wolontariusze walczą o Ukrainę