Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Konami potwierdza dokładność Metal Gear Solid Master Collection na każdym systemie

Konami potwierdza dokładność Metal Gear Solid Master Collection na każdym systemie

Konami potwierdziło swoje docelowe decyzje dotyczące każdego wydania Metal Gear Solid Master Collection.

Praktyczne podglądy kompilacji (w tym specjalny podgląd VGC) zostały opublikowane na początku tego tygodnia i powstało zamieszanie co do rozdzielczości wyświetlania używanej przez każdą platformę.

Konami wyjaśniło teraz VGC, że gra zostanie wydana z następującymi rozdzielczościami:

  • Wszystkie platformy z wyjątkiem Switcha – docelowo 1080p/60 fps
  • Przełącznik (tryb zadokowany) — docelowa rozdzielczość 1080p / 30 klatek na sekundę
  • Przełącznik (tryb przenośny) — docelowa rozdzielczość 720p / 30 klatek na sekundę

W praktycznej zapowiedzi VGC Metal Gear Solid Master Collection, nasz autor powiedział, że kompilacja pierwszego Metal Gear Solid „przybywa prawie niezmieniona, ponieważ jest to emulowana wersja gry z 1998 roku, pozbawiona panoramicznego ekranu lub optymalizacji, co może nadejść jako rozczarowanie.” Dla graczy, którzy chcą zagrać w MGS1 na swoich telewizorach 4K.

Metal Gear Solid: The Master Collection Volume 1 zostanie wydany 24 października na Nintendo Switch, Xbox Series X/S, PS5, PS4 i PC przez Steam.

Kolekcja zawiera pierwsze trzy gry Metal Gear Solid, a także oryginalne wersje MSX2 Metal Gear i Metal Gear 2 oraz gry NES Metal Gear i Snake’s Revenge.

Będzie również zawierać więcej dodatkowych treści, w tym cyfrowe powieści graficzne, książki ze scenariuszami, główne książki zawierające informacje o historii i postaciach, przewodniki strategiczne dla każdej gry oraz cyfrową ścieżkę dźwiękową.