Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Dużo klasy biznes vs.  Pierwsza klasa w Singapurze: Nie mogę się zdecydować

Dużo klasy biznes vs. Pierwsza klasa w Singapurze: Nie mogę się zdecydować

Czuję, że nie powinnam się tak męczyć, aby podjąć tę decyzję, ale oto jestem…

Dwa bardzo różne sposoby przepłynięcia Atlantyku

Niedługo jedziemy (na chwilę) do Grecji, więc musimy lecieć do Aten. Trudno mi jednak zdecydować, którą drogę wybrać, choć na pozór wybór wydaje się oczywisty. Czy powinniśmy lecieć Boeingiem 777 Singapore Airlines w pierwszej klasie, czy w klasie biznes Boeingiem 787 Polskich Linii Lotniczych LOT?

W przypadku opcji Singapore Airlines:

  • Lecieliśmy z Nowego Jorku do Frankfurtu singapurskim Boeingiem 777 pierwszej klasy, który ma w kabinie tylko cztery miejsca.
  • Udało mi się zdobyć 93 000 mil KrisFlyer na osobę, co jest niezwykle rzadkie, ponieważ zajmuje tam połowę kabiny
  • Następnie spędzimy noc we Frankfurcie (być może odwiedzimy Sofitel Frankfurt lub inny hotel, który Was wszystkich interesuje)
  • Następnie kontynuujemy podróż po dniu spędzonym w klasie biznes na pokładzie Aegean A321neo, którego zarezerwowaliśmy gotówką za około 300 dolarów; Ciekaw jestem, jak zaktualizowany produkt Aegean będzie wyglądał na samolocie z rodziny A320neo
Samolot pierwszej klasy Boeing 777 Singapore Airlines

Dla opcji Polskie Arlines LOT:

Klasa biznes na pokładzie Boeinga 787 Polskich Linii Lotniczych

Dlaczego waham się co do tych opcji

Myślę, że większość ludzi byłaby zdezorientowana, gdyby próbowała podjąć taką decyzję, ponieważ pierwsza klasa Singapore Airlines jest oczywiście znacznie lepsza niż klasa biznes Polskich Linii Lotniczych LOT. Jednak o dziwo skłaniam się ku opcji Polskich Linii Lotniczych LOT. Dlaczego?

  • Od wielu lat nie recenzowałem tych dwóch produktów pokładowych, więc z perspektywy recenzji myślę, że będą interesujące
  • Jednak lepiej będzie, jeśli w najbliższej przyszłości wylecę z Singapuru pierwszą klasą Boeingiem 777 Singapore Airlines, żebym mógł sprawdzić prywatny pokój
  • Być może byłeś niedawno w Niemczech, ale spędzenie nocy w Warszawie brzmi nieźle, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak ładny jest hotel Raffles i jak bardzo jest on wyceniony (przynajmniej w porównaniu do luksusowych obiektów w innych miastach).
  • Docelowo opcja kosztuje 70 000 punktów na osobę zamiast 93 000 punktów plus 300 dolarów.
READ  Gazprom wygrywa apelację od polskiej kary w wysokości 6,2 mld euro
Raffles Warsaw wygląda przepięknie

Dlatego jestem ciekaw, jakie jest w tej sprawie stanowisko czytelników OMAAT. Czy tracę zmysły przez moją dziwną skłonność do opcji Polskich Linii Lotniczych LOT zamiast opcji Singapore Airlines? Jak widać, motywuje to przede wszystkim chęć stworzenia ciekawej treści recenzji, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej wydajności.

Jedynym powodem, dla którego trudno mi zrezygnować z opcji Singapore Airlines, jest nagroda „jednorożca”. Bardzo rzadko można znaleźć dwa miejsca w pierwszej klasie w Singapore Airlines, gdy kabina ma tylko cztery miejsca. Dlatego trudno mi odmówić…

minimum

Wybór pomiędzy Klasą Biznes LOT a Klasą Pierwszą w Singapurze nie wydaje się trudną decyzją, ale oto jesteśmy. Na obu produktach istnieje możliwość przepłynięcia Atlantyku i, co dziwne, opcja LOT-u wydaje się bardziej interesująca. Jednak ja również kwestionuję ten wybór, dlatego przychodzę do Was wszystkich na sprawdzenie zdrowego rozsądku.

Czy powinniśmy wybrać opcję transatlantycką PLL LOT czy Singapore Airlines? O czym lubisz czytać?