Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Duże łóżko 389 dla Ruth i Chrisa Smithów, Beverly II

Model 2020 Peterbilt 389 od Chrisa i Ruth Smith został specjalnie zaprojektowany, aby wspierać przemysł lotniczy czarterowy dla Southern Pride Trucking. Koparka i jej 48-metrowy piętrowy piętrowy okrzyknięto mistrzami prowadzić samochód2021 Pride i polski konkurs na początku tego miesiąca.

Chris powiedział, że Chris i Ruth Smith „wrócili do normalności”, jeśli chodzi o interesy od „mniej więcej na początku roku”, ponieważ fracht powrócił na rynek, będąc na kilka lat wydzierżawiony firmie Southern Pride Trucking. Firma specjalizuje się w silnikach lotniczych, częściach zamiennych i obsłudze naziemnej dla przemysłu lotniczego.

„Na początku roku byliśmy podekscytowani i nigdy nie przestaliśmy” – powiedział Chris. „Nigdy nie przyzwyczailiśmy się tak blisko do biegania w wyznaczonych godzinach” aż do tego roku. „Nie narzekam, od 2020 roku była taka katastrofa”.

Warto zauważyć, że para ma idealną koparkę do pokonania ospałości. 2020 Peterbilt 389, Beverly II, nazwany na cześć siostry Chrisa, która zmarła w 2002 roku i następca koparki Beverly I, mierzy 192 cale Gigant niestandardowego podkładu ARI ze wszystkimi wygodami domu. Para zajęła pierwsze miejsce w prowadzić samochódGrupa robocza do konkursu za pracę 2021 Pride & Polish Rigs, kategoria 2001 i nowsze.

Smithowie wybrali koparkę z fabryki z rozstawem osi 380 cali, aby pomieścić podkład, i obejrzeli cały proces od swojej fabryki w Peterbilt w Teksasie do Shipshwana w stanie Indiana, gdzie zbudowano i dodano podkład.

Chris i Ruth Smith budują podkładkęWreszcie, zewnętrzna długość podkładu wynosi 192 cale, a wewnętrzna 180. Ma to 15 stóp długości, aby pomieścić wszystkie udogodnienia, w tym składane tylne łóżko, które para chce zwiększyć komfort spania podczas jazdy. Poprzednia koparka, 2016579 z krótszym podkładem, posiada składane łóżko od strony podkładu. „Ruch jest wygodniejszy, jeśli masz tylne łóżko” – powiedział Chris. Z tyłu znajduje się 12-calowy wieszak wypełniony „wszystkimi przejażdżkami – kijami golfowymi, sprzętem wędkarskim, leżakami”, aby cieszyć się życiem w drodze.

Smithowie zarabiają 77% tonażu, w tym akcesoriów, w należącym do wszystkich właścicieli operatorze Southern Pride – standardowej konfiguracji wraz ze 100% paliwem i dopłatami, według Toma Lyncha z Southern Pride, który przez dziesięciolecia zarządzał w firmie. „Niektóre ciężarówki zarabiają ponad 400 000 USD [in revenues] rocznie dla ciężarówki. „Indywidualni właściciele czarterów mają średnio około 300 000 USD, z różnicą „około 360 000 USD”, przy czym firma zobowiązała się pozostać wszystkimi właścicielami operacyjnymi (dziś Southern Pride zarządza potrzebami wysyłkowymi 90 ciężarówek, z których około połowa to zespoły. ) )

Chris i Ruth SmithWłaściciel operatorów Chris i Ruth SmithZe względu na specjalizację spedycji nie jest to Twój przeciętny transport. Firma znana jest z ogromnych rozstawów osi i spania tak dużych jak Smiths, po części dlatego, że „wiele transportu ciężarowego zależy od tego, ile możesz przenieść”, powiedział Lynch. Jednak „w lotnictwie można być odpowiedzialnym”, biorąc pod uwagę, że generalnie niewielka waga (powinny przecież wzbić się w powietrze) i podzespoły są bardzo drogie.

READ  LV Logistics pomaga ukraińskiemu Southampton w polskim klubie

Samotni kierowcy przyjeżdżający ponownie do firmy zwykle mają wcześniejsze doświadczenie w szerokim i długim holowaniu i zaczynają od podwójnych/niskich punktów.

„Te silniki odrzutowe są warte dużo pieniędzy”, powiedział Lynch. „Nie można się od nich uczyć”. „Nie spędzamy dużo czasu ani nie wykonujemy ciężkiej pracy”.

Chris powiedział, że wciągną po trochu wszystkiego do miksu flotowego na pochylonym pokładzie Smitha. Dodał, że tajny sos na utrzymanie ładunku jest po prostu dostępny wszędzie, gdzie jest.

Lynch powiedział, że praca w firmie zazwyczaj obejmuje „umiejętność pozostania z dala od drogi przez długi czas. [many running under] Niektóre warianty 8 tygodni na zewnątrz i 2 tygodnie w domu. Jest to trwała branża, która trwa cały czas i na ogół działa 24/7. To bardzo czysty przedmiot”, a tkaniny są indywidualnie skrojone, aby dopasować je do wysyłki.

Ciasne miejsca dostawy? Jak sugerowano, nie ma problemu z bardzo długimi platformami, takimi jak Smiths. „Jeśli możesz tam zawrócić 747, możesz oddać jedną z tych ciężarówek” – powiedział Lynch.

Budynek Sleeper Chrisa i Ruth SmithSouthern Pride nie robi ciężkiego? Oh naprawdę? … Wśród zwycięskich zdjęć Beverly II w tegorocznym konkursie Pride & Polish znalazł się obraz humoru z serwisu upload. …

Podróż Smithów do domu w Southern Pride odbywa się nie tylko poprzez inne prace, ale także w innych krajach. Chris urodził się w Wielkiej Brytanii, ale jego rodzice wyemigrowali do Stanów Zjednoczonych, gdy miał pięć lat. Po pobycie w wojsku jako młody człowiek, „Powiedziałem sobie: 'Co mam zrobić?’” „Nie było wielu prac dla starych żołnierzy piechoty”. Wylądował w Wielkiej Brytanii i jeździł ciężarówkami przez Europę, aż do granicy turecko-irackiej i innych miejsc na Bliskim Wschodzie, aż do starego Związku Radzieckiego pod koniec lat 80. i na początku lat 90., kiedy to się rozpadło.

Mini ciężarówka MercedesPrzez część tego czasu był właścicielem tego mercedesa.

Chris Smith i tureccy kierowcy gotująChris (z lewej) z trzema orientalnymi tureckimi kierowcami ciężarówek „Mieli gotowanie na świeżym powietrzu. Byli dobrymi kucharzami”, powiedział. Byli w „Nizip we wschodniej Turcji… zmierzając do irackiej granicy w Zakho”.

„Kiedyś jeździłem do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Arabii Saudyjskiej i tak dalej”, powiedział Chris, w każdym europejskim kraju z wyjątkiem Albanii. – Nie mogłem się tam dostać.

READ  Kolejne skutki kryzysu rosyjsko-ukraińskiego dla odnawialnych źródeł energii - International PV Journal

Chris Smith z Capoverem DAFChris Smith z ciągnikiem DAF Capover prowadził go przez część tego czasu.

Akropol w AtenachTak, to jest Akropol w Atenach, widziany przez kamerę Chrisa z dużej ciężarówki. „Pracowałem przy odprawie celnej na placu św. Mikołaja, a kiedy czekałem, odwiedziłem Akropol” – powiedział.

Poznał Ruth w Wielkiej Brytanii. W przeciwieństwie do Chrisa, Ruth urodziła się i wychowała w całości w Wielkiej Brytanii i zdecydowanie tak wygląda. Powiedziała: „Jestem oryginałem”. „To trochę fałszywe.”

Para wyszła za mąż w 1997 r., a na początku 1998 r. oboje przyjechali do Stanów Zjednoczonych, zatrudnieni u Dicka Simona Trucksa z Salt Lake City w stanie Utah, gdzie Chris był kierowcą korporacyjnym, ostatecznie ucząc Ruth tajników prowadzenia samochodu takim, jakim jest. jego CDL. – Zatrudniłam ich – powiedziała. „Mieli szkołę szkoleniową i [Chris] Był moim trenerem”.

Chris i Ruth Smith przed ciężarówką Dicka SimonaChris i Ruth w tym czasie.

W 2004 roku para całkowicie przestała jeździć ciężarówkami i przeniosła się do domu z Kalifornii, gdzie Chris pracował jako serwer telefoniczny, na Florydę, gdzie przetrwali katastrofalny sezon czterech huraganów w tym roku. Przeskoczyli z powrotem do Anglii, a Chris kontynuował pracę dla British Telecom.

Nie byli jednak szczęśliwi. „Ta praca będzie moim końcem” – powiedział. „Nie chciałem już pracować dla ludzi. Nie mieliśmy dzieci, więc nie było się czym martwić. Pomyśleliśmy: 'Wróćmy do Stanów, kupmy ciężarówkę i sami możemy rozpocząć działalność’.”

Badając ten pomysł prawie dziesięć lat po powrocie do Anglii, natknęli się na zdjęcie dużej żółtej platformy, która działała w Southern Pride. Chris rozmawiał z firmą z Wielkiej Brytanii – chcieli mieć co najmniej trzy lata doświadczenia. Miał to, a minęło już ponad 15 lat. Jednak wskoczyli z powrotem do amerykańskiego transportu ciężarowego, gdzie pracowali przez sześć miesięcy z ogromną flotą, zanim wylądowali z Meiborg Brothers Trucking pod Rockford w stanie Illinois. „Chcieliśmy z nimi zostać, ale chciałem mieć własną ciężarówkę” – powiedział Chris. On i Ruth „robili zamieszanie i krzyczeli” – czy pójdą do dużego łóżka, czy do zwykłej ciężarówki?

Mniej więcej w tym czasie dojeżdżali przez Teksas – Ruth jechała, a Chris obudził się z pilną potrzebą skorzystania z mediów. „Następna toaleta była oddalona o 100 mil” – powiedział. Krzyknąłem: „Jedziemy z wielką ciężarówką! ”

2016 Peterbilt 579Ich pierwszą jednostką napędową był Peterbilt 579 z 2016 roku ze 144-calowym podkładem ARI, który po pewnym czasie wydzierżawili firmie Southern Pride z STI we flocie klimatyzowanej.

READ  Amerykańskie marki samochodowe najbardziej skorzystają na ulgach podatkowych dla pojazdów elektrycznych

Od tego czasu najwyraźniej znaleźli swój dom, zarówno w Southern Pride, jak i Beverly II, swoją drugą ciężarówkę od 2016 r., Z której pozostały tylko dwa lata płatności. (Nawet przy spadku frachtu związanego z liniami lotniczymi w zeszłym roku, byli w stanie nadążyć za planowanymi płatnościami, co jest piórkiem w czapce zespołu.)

„Zarobiliśmy dobre pieniądze w STI”, powiedział Chris, ale w miejscu, w którym czuł, że muszą pracować „od tyłu, aby to zdobyć. Przyjechaliśmy tutaj, aby pracować mniej” za tę samą kwotę. „Możesz pracować, a nadal masz życie”.

Chris zaprojektował całą zewnętrzną część koparki jako hołd dla dziedzictwa swojej rodziny – kolor jest prawie identyczny z małym żółtym domkiem, w którym dorastał w Kalifornii.

Dom Chrisa Smitha w KaliforniiDom w San Jose, w którym dorastał Chris.

Nad podkładem znajduje się siedem lampek, wskazujących datę urodzenia jego matki 7 grudnia. Dziesięć światełek na przednim zderzaku wskazuje na jego ojca: 10 lipca.

– Spojrzeliśmy na Beverly – powiedziała Ruth. „Dowiedzieliśmy się, że jej ulubionym kolorem był zielony, a jej imię było napisane na zielono na ciężarówce… inni ludzie [from Chris’s family] Masz nazwiska, daty, rzeczy na zewnątrz ciężarówki… fajny sposób na oddanie im hołdu i zatrzymanie kilku.

Ruth i Chris Smith Śpiący wewnętrznieRuth powiedziała, że ​​rodzina Smithów ma domową zamrażarkę na platformie z dużą ilością miejsca, aby pomieścić prawdziwe życie na autostradzie. Dwa zlewozmywaki uzupełniają wyposażenie kuchni i łazienki „wszelkimi udogodnieniami przeciętnego domu, tylko trochę bardziej kompaktowymi. Meble z lokalnego sklepu z tkaninami w Shipshewana” w pobliżu głównej siedziby firmy ARI. Ruth znalazła coś, co uważała za „idealny kafelkowy backsplash” podczas budowania łóżka, ale okazało się, że jest „bardzo ciężkie” wykonane z granitu i szkła. Dziś siedzi w plastikowym wiadrze w przyczepie motocykla/RV pary, gdzie jest zaparkowany.

Co dalej z platformą? Chris powiedział, że taksówka jest w środku. Mamy to wszystko w Waszyngtonie [state] Czekają na nas”, m.in. deski rozdzielcze Rockwood, nowe wskaźniki, panele drzwiowe i podłogi.

Poza trasą, być może „rok po tym, jak zapłaciłem za ciężarówkę”, powiedział Chris, planuje wziąć sześciomiesięczną przerwę i wysłać wszystko do Wielkiej Brytanii i „robić tam wielkie pokazy ciężarówek”.

Sądząc po tym, jak dobrze Beverly II zagrała na swojej premierze, naszej Pride & Polish, Kowale muszą posprzątać po drugiej stronie stawu.

czekać na dalsze informacje

Beverly II - Chris i Ruth Smith

[Related: Ron Kelsey’s 'Sunrise Express’ 1981 Peterbilt 359 — Pride & Polish Antique champ]