Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Każdy chce męskiej urody

„Rynek jest obecnie niedoceniany i istnieje możliwość naprawdę edukowania mężczyzn na temat procedur pielęgnacji skóry, które są dla nich ważne”, mówi Dawes z Shiseido. „Często niechętnie lub niechętnie szukają rekomendacji dotyczących pielęgnacji skóry od innych mężczyzn, zwracają się do Google, aby samodzielnie wyszukać i odkryć produkty do pielęgnacji skóry lub zbadać problem ze skórą”. W przypadku Shiseido rosnące kategorie wśród mężczyzn obejmują środki nawilżające, serum, filtry przeciwsłoneczne i zabiegi na oczy.

Odwołujący się do płynnej seksualnie klienteli, projektant Tom Ford ma istotny wpływ. „Tom Ford jest w stanie przemawiać do każdego, a nie tylko do jednej konkretnej płci”, zauważa Fishwick z NPD. „I to jest coś, z czego, jak sądzę, wiele marek może się wiele nauczyć”. Chociaż Tom Ford Men’s został wprowadzony na rynek w 2013 roku, zarówno mężczyźni, jak i kobiety regularnie kupują produkty poza wyznaczonymi kategoriami.

Współpraca jest również kluczem do dotarcia do męskiej publiczności. Jo Malone, brytyjska marka dziedzictwa, niedawno nawiązała współpracę z krawcem Savile Row Huntsman, aby stworzyć unikalną linię zapachów „skrojoną na miarę dla współczesnego mężczyzny”, pomagając marce umocnić swoją pozycję na męskim rynku. Koncentrując się na atrakcyjności dla męskich konsumentów, Jo Malone zaprezentowała Mr. Malone Edit, aw tym miesiącu uruchomiła nowy podcast z GQ, podkreślający zdrowie psychiczne mężczyzn.

Alex Rodriguez jest jednym z pierwszych inwestorów platformy telezdrowia Hims & Hers.

Homs i tutaj

Rodriguez widzi okazję do poznania tego klienta. Blur Stick o wartości 22 USD to pierwsza wyprawa na kosmetyki kolorowe dla Hims & Hers i została wprowadzona na Urban Outfitters w czerwcu — pierwsza wyprawa do sklepu z kosmetykami dla mężczyzn.

Wczesna sprzedaż i zainteresowanie Blur Stick przerosło oczekiwania. „Cieszymy się, że mężczyźni o różnych odcieniach skóry są w stanie znaleźć odcień, w którym czują się pewnie” – mówi Coles. „Obserwujemy stałą sprzedaż we wszystkich ośmiu kolorach, ponieważ jesteśmy pierwszym produktem, który naprawdę oferuje to włączenie”.

„Patrzymy na [the Blur Stick] Bardziej jako zabieg pielęgnacyjny, a nie makijaż. To ciekawe, ponieważ wiele z tego ma związek z sytuacją, prawda? Noszę go i noszę go z dumą, a wszyscy moi kumple wskakują na pokład” – mówi Rodriguez. „Kiedy spojrzysz na następne pięć lub dziesięć lat, myślę, że powiemy: „Nie mogę w to uwierzyć kiedyś pielęgnacja skóry była tylko dla kobiet”.

Komentarze, pytania lub opinie? Skontaktuj się z nami na [email protected].

Więcej od tego autora:

Nowi innowatorzy w zakresie okularów: niezależne marki

Rabatowe luksusy i hurtowe puzzle

The Rise of the Daily Paper: inspirowana afryką marka streetwearowa

READ  Dolar rośnie w obawie przed inflacją. Dane płacowe