Chociaż Disney + ustępuje tylko Netflix Największa usługa wideo na żądanie, Disney, jest nieco rozczarowana wynikami.
Firma zakładała, że będzie w stanie pozyskać 110,3 mln abonentów. Jednak dane z 3 kwietnia 2021 r. To pokazują Jest ich 103,6 miliona. Tyle osób płaci co miesiąc Disney + Firmie udało się ją zdobyć w 17 miesięcy.
Disney + jako platforma z filmami i serialami chce przyciągać głównie marki takie jak „Gwiezdne wojny”, seriale i filmy oparte na komiksach Marvela, animacjach Pixara czy dokumentach National Geographic. Witryna zawiera również obszerny katalog nowych i starych przedmiotów samego Disneya.
Obecnie najpopularniejsza platforma wideo na żądanie Netflix, który ma obecnie 208 milionów subskrybentów na całym świecie (Dane z kwietnia 2021 r.). Z kolei Disney spodziewa się, że w 2024 roku będzie mieć od 230 do 260 milionów abonentów miesięcznie.
TVP 4K w naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T. Start przed Euro 2020
Disney + w Polsce jeszcze niedostępny. W grudniu 2020 roku firma ogłosiła to Powinien wejść na rynki Europy Wschodniej na początku 2021 roku. Należy zaznaczyć, że choć nie mamy jeszcze polskiej wersji Disney +, to w bibliotece stron internetowych są już tytuły z polskimi napisami, komentarzem audio czy dubbingiem.
„Internet. Wentylator TV. Irytująco pokorny analityk. Twitter jest nieskrępowany. Niezależny fanatyk kawy ”.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Kto gra Sookie w serialu aktorskim „Avatar: Ostatni władca wiatru”?
Kinopolis – Festiwal Filmów Polskich w Dublinie (7-10 grudnia) – Polska w Irlandii
Wstyd: Więzy rodzinne rapu i Cyganów w dramacie Netfliksa – Romea.cz