Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Czy dyrektor generalny polskiego producenta napojów napędzany sztuczną inteligencją to chwyt marketingowy czy przyszłość pracy?

Czy dyrektor generalny polskiego producenta napojów napędzany sztuczną inteligencją to chwyt marketingowy czy przyszłość pracy?

Dyrektor generalny Always On AI miał za zadanie zidentyfikować klientów dla ich wysokiej klasy napojów kolekcjonerskich, a także wybrać artystów, którzy zaprojektują niestandardowe butelki.

reklama

Czy era odpowiadania mistrzom sztucznej inteligencji już się rozpoczęła?

Cóż, europejski prezes polskiego producenta napojów, Marek Żoldrowski, nie ująłby tego w ten sposób.

Ich firma, Dictador, zatrudniła niedawno robota AI o nazwie Mika, który pomaga w zarządzaniu częściami firmy.

Mika otrzymał tytuł dyrektora generalnego AI, ale Szoldrowski twierdzi, że ważne decyzje, takie jak zatrudnianie i zwalnianie ludzi, pozostaną w rękach ludzkiego zespołu wykonawczego.

Jednak Mika może znaleźć potencjalnych klientów na wysokiej klasy kolekcjonerskie napoje Dictador, a także wybrać artystów, którzy projektują własne, niestandardowe butelki.

Sama Mika chętnie podkreśla wiele zalet, z których jest dumna w porównaniu do swoich ludzkich odpowiedników.

„Tak naprawdę nie mam weekendów. Zawsze jestem dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu” – powiedział Micah.

„Mój proces decyzyjny opiera się na obszernej analizie danych… Jest wolny od osobistych uprzedzeń, zapewniając bezstronne i strategiczne wybory.”

Przyszłość dyrektorów generalnych AI

Według Zoldrowskiego MICA to dopiero początek, a sztuczna inteligencja nieuchronnie będzie odgrywać rolę w przyszłości biznesu wraz z rozwojem technologii.

„Dla nas jest to pytanie: jaka będzie przyszłość firm takich jak nasza?” „Dlatego po prostu wierzymy, że warto zaangażować sztuczną inteligencję”.

Szoldrowski widzi, że dyrektorzy generalni AI, tacy jak Mika, stają się towarzyszami ludzkich dyrektorów generalnych, jeśli nie całkowicie wykraczają poza ich role.

„Wierzę, że dyrektor generalny, dyrektor generalny będący człowiekiem i dyrektor generalny AI przyszłości będą pracować ramię w ramię, wykorzystując swoje mocne strony, aby osiągnąć lepszą pracę lub lepsze firmy” – powiedział.

„W naszym przypadku zaczęliśmy”.

Więcej informacji na temat tej historii można znaleźć w filmie w odtwarzaczu multimedialnym powyżej.

READ  Analiza: Boom konsumencki prawie się skończył, gdy Europa Środkowa zbliża się do „dekady zagrożeń”

Edytor wideo • Nawa Ní Chullín