Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Arabian Space – szkolenie. Polski otwiera drzwi Alsimowi w szkoleniu wojskowym DA-42

Trening bezpieczeństwa

Opublikowano 25 maja 2021 r Dodaj opinię

Rozwój DA-42 w rolach wojskowych na rynkach wschodzących stworzył nową okazję biznesową dla Alcimus, który opracowuje symulatory dla cywilnych rynków szkoleniowych.

DA42 Twin Star odbył swój dziewiczy lot w grudniu 2002 roku. W maju 2004 roku uzyskał certyfikat ISA IFR. DA42 był pierwszym samolotem z silnikiem wysokoprężnym, który wykonywał nieprzerwaną nawigację po Atlantyku.
Samolot służy do zaawansowanego szkolenia pilotów RTAF.
Samolot DA42 jest używany przez kilku operatorów wojskowych, w tym Siły Powietrzne Ghany i Siły Powietrzne Nigru.
Ośrodek szkoleniowy Wojskowej Akademii Lotniczej w Polsce dysponuje 32 samolotami, z czego trzy wersje samolotów Diamond DA-20, DA-40 i DA-42, a obecnie zawiera Alsim Diamond Flight Simulator.
Wojskowa Akademia Lotnictwa dysponuje trzema dwusilnikowymi samolotami DA-42. Samoloty dwusilnikowe są używane głównie do szkolenia studentów wojskowych i cywilnych w celu uzyskania kwalifikacji MEP (L) i IR / PBN / ME.
Własna marynarka Diamond Aircraft skłoniła Wojskową Akademię Lotniczą do zakupu nowego symulatora samolotu, który w pełni odpowiada lotniczej i jednocześnie FNPT II klasy samolotów DA-40 / DA-42 Diamond obsługiwanych przez porucznika Cockpit Replica and Educational Aviation Training Center Pułkownik Tomas Chomskyowski nalega.
Szczególną zaletą symulatora ALSIM AL4X-5 jest to, że jest to pierwsze tego typu urządzenie na wojskowej uczelni lotniczej. Ten symulator samolotu wyposażony jest w oryginalną awionikę Garmin G1000 NX oraz klimatyzację pojedynczego silnika samochodowego DA-40 i dwusilnikowego samolotu DA-42. Oznacza to zarówno pełną kompatybilność z „prawdziwym” kokpitem, jak i większy komfort pracy. Czas konwersji z kokpitu DA-40 na DA-42 zajmuje ok. 10 minut.
Jest to system kompleksowego szkolenia pilotów, który pozwala na realizację całego szkolenia w celu doskonalenia możliwości na dany typ statku powietrznego od zerowego czasu lotu. Symulator będzie wykorzystywany do szkolenia na licencje PPL (A), CBL (A), IR i PPN na samolotach DA-40 i DA-42.
Symulator Alsim ALX wkrótce otrzyma certyfikat dla funkcji PPN, który w bardzo prosty sposób otrzyma oceny narzędzi. Przed przystąpieniem do szkolenia praktycznego na samolocie wielosilnikowym DA-42 największą zaletą tego urządzenia byłaby możliwość wykorzystania go w ramach przygotowania podłoża, gdyż urządzenie to posiada model aerodynamiczny samolotu DA-42, który posiada charakterystykę szkolenia w zakresie ruchów awaryjnych i statków powietrznych.

READ  Prezydent Unii Europejskiej w Polsce potwierdza długoterminowy plan naprawy

Aktywność Alzheimera w Wojskowej Akademii Szkolenia. (Zdjęcie: Alsim)