przepraszam za pracę 2030 Wskaż (data, która będzie wspominana częściej niż kiedykolwiek wcześniej) i nie poddawaj się w pierwszym akapicie, ale za dziewięć lat będziemy tęsknić za takimi samochodami. Przyznając, że jest coś do zrobienia w sprawie zmian klimatu, szkoda, że powstrzyma to maszyny takie jak Alpina B8 Gran Coupé.
Ponieważ coś, co ma podwójny cel w tym samochodzie, łącząc długie nogi GT z ekscytacją i zdrowym charakterem, nie jest czymś, co często się pojawia. Może przyszłość Elektryk Połączą go samochody, ale większość to w tej chwili bardzo jednowymiarowy punkt.
Albina ma tu oczywiście bogatą historię. Zawsze lubiliśmy tę drogę BMW Tuner oddycha tym, co najlepsze w Monachium, więc z pewnym zainteresowaniem najnowsza akcja ląduje na wyciągnięcie ręki. Podążając śladami legendarnego B12 Coupé, opartego na BMW 850 CSi i nowszego B6, B8 Gran Coupé zwiększa łączną liczbę samochodów Alpina w ofercie do 10.
W takim przypadku w pliku występują zwykłe wizualne i mechaniczne modyfikacje 850i Samochód „podstawowy”. Zacznijmy od najważniejszego – silnika V8 biturbo. ogarnięcie aż daleko Pod maską znajduje się 4,4-litrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem typu twin-scroll firmy BMW. Podczas gdy standardowy samochód ma 523 KM i 553 funtów, Procesory Alpina Silnik B8 rozwijał 613 koni mechanicznych i 590 lb-ft, przy czym ta ostatnia z pomocnie niskich 2000 obr./min.
Udało się to osiągnąć poprzez optymalizację chłodzenia. Podczas gdy zewnętrzna objętość intercoolerów pozostaje taka sama, B8 ma określone elementy wewnętrzne, co skutkuje 50% wzrostem wydajności chłodzenia w porównaniu z bratem BMW.
Przekłada się to na samochód sprintujący od 0 do 100 km/h w 3,4 sekundy, pół sekundy wyżej niż jego odpowiednik w BMW, ale o 0,1 mniej w stosunku do Mercedes AMG GT 4-drzwiowy. Ale potem Alpina odzyskała swoje miejsce w najwyższych stawkach prędkości, z deklarowaną prędkością 201 mil na godzinę, znacznie wyprzedzając limity rywali.
Poniżej B8 działa z napędem na wszystkie koła opartym na konfiguracji BMW xDrive, ale z poprawkami rozdziału momentu obrotowego, aby był bardziej ukierunkowany na tył. Istnieje również wzmocniona kolumna kolumny Alpiny, podczas gdy regulacje zawieszenia dotyczą Bilstein amortyzatory i sprężyny Eibacha. Samochód otrzymuje również sportowy wydech Alpina ze stali nierdzewnej.
Alpina wprowadziła również zmiany wizualne. Na skrzydle podbródka znajduje się subtelny napis „Alpina”, a także zwykłe naszywki Alpina. Ten samochód jest dostępny na opcjonalnych 21-calowych kutych kołach Alpina Classic w kolorze czarnym – oszczędza cztery kilogramy w kącie, ale pozostanę przy klasycznych, kutych srebrnych kołach (nadal 21), zwłaszcza, że zaoszczędzisz 1340 funtów.
Farba, którą tu widzisz, jest unikalna dla Alpiny i kosztuje 3175 funtów. Nie tanie, ale prawdopodobnie konieczne: jeśli masz zamiar zdobyć coś rzadkiego, jak B8, możesz również pomalować go specjalną farbą. Inną opcją jest wspaniała metaliczna zieleń Alpiny.
Wewnątrz jest prawie wszystko o biznesie BMW, aczkolwiek z rozrzuconymi plakietkami Alpina, w tym tabliczką między dwoma przednimi siedzeniami z numerem zakupionego samochodu. Nasz numer to 009 – miały być jeszcze dwa ekskluzywne numery.
B8 ma tę samą skórę Merino, co zwykła seria 8, ale jest opcjonalnie dostępny w mocniejszych kolorach, w tym przypadku w kombinacji kość słoniowa/nocny błękit. Kierownica jest wykończona skórą Alpina Lavalina, która wygląda zupełnie inaczej niż zwykła kierownica BMW – to drugorzędna rzecz, ale trochę bardziej podatna, z niebiesko-zielonymi szwami, to kolejne małe przypomnienie, że masz ochotę na coś innego.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro