Witam wszystkich; Witamy w innej wersji „Bójka w pudełku”!
Mamy nadzieję, że od ostatniej walki miałeś zabawny i produktywny tydzień. Ostatnim razem przyjrzeliśmy się klasycznej grze z GameCube Harvest Moon: wspaniałe życie Aby uczcić niedawną zapowiedź remake’u, Historia sezonów: wspaniałe życie.
Było to kolejne głośne zwycięstwo Ameryki Północnej i Europy, w którym duet otrzymał 62% głosów. Musimy powiedzieć, że zdecydowanie zgadzamy się z ustaleniami w tej sprawie. Japoński projekt był doskonały – nie wspominając doskonały Nieźle – ale uważamy, że cichsza synteza zachodniego designu lepiej oddaje ogólny ton gry.
W tym tygodniu przyglądamy się ekskluzywnemu tytułowi GameCube, który, co nieco zaskakujące, nie doczekał się jeszcze żadnego ponownego wydania (choć być może nie całkowicie Zaskoczenie ze względu na niewielką reputację wśród graczy): Przygody Star Fox. Tytuł obchodzi w tym tygodniu 20. rocznicę powstania i Dostał nawet proste skinienie od byłego weterana Nintendo, Takaya Imamury na Twitterze.
zaczynając od Planeta dinozaurów W N64, Star Fox Adventures jest ogromnym odejściem od poprzednich gier Star Fox, oferując przygodową rozgrywkę 3D, która byłaby bardziej w domu w Zelda lub Banjo Kazooie przywileje. Jednak w następnych latach zyskał oddanych fanów i nadal, prawdopodobnie, radzi sobie całkiem nieźle.
Ameryka Północna i Europa ponownie współpracują, ponieważ nie ma znaczących różnic między ich sztukami pudełkowymi. Z drugiej strony Japonia? Tak to jest Różne!
Więc pęknijmy!
Upewnij się, że oddajesz swój głos w poniższej ankiecie; Ale najpierw przyjrzyjmy się samym artystycznym projektom pudełek.
Ameryka Północna / Europa
Podobnie jak grafika pudełkowa z ery GameCube i GBA, zachodni projekt Star Fox Adventures jest znacznie bardziej realistyczny w porównaniu z bardziej abstrakcyjnym japońskim projektem. Star Fox przedstawia siebie wraz z Crystal, Prince Tricky, Baby Hair i Sleepy Todd. Można argumentować, że projekt jest prawdopodobnie nieco mylący, ponieważ dwie ostatnie litery zapewniają zdalne wsparcie, zamiast dołączać do Foxa w terenie, ale niestety.
To świetny projekt, a szczególnie podoba nam się majestatyczny charakter piratów Ostroszpona otaczających naszych bohaterów!
Japonia
Japoński projekt porzuca tradycyjne tło, aby skupić się bardziej na samych postaciach, z naszymi bohaterami skierowanymi do góry logo gry, a armią Ostroszpona skierowaną w dół. To ładny design, choć samo szare tło pozostawia wiele do życzenia. Logo ma tutaj duże znaczenie, ale czy wystarczy, aby wygrać…? Zobaczmy!
Dziękuję za głosowanie! Do zobaczenia następnym razem na kolejnej rundzie Box Art Brawl.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro