Pasażerowie utknęli w centrum miasta po tym, jak kierowca wyszedł i powiedział oszołomionym ludziom na pokładzie, że nikt nie wróci, aby go zastąpić.
Według jednego sfrustrowanego pasażera, kierowca zapalił papierosa i wyszedł, podczas gdy inny powiedział mu, że pierwszy autobus w Bristolu „traktuje personel jak gówno”.
We wtorek 75. autobus do Crips Causeway to the Bay zatrzymał się, zanim kierowca wysiadł i powiedział klientom, że nikt nie przyjedzie, aby go zastąpić.
Adam, który jest w autobusie i otrzymuje 73 funty miesięcznie za usługę, skrytykował First Bus za to, że jest „konsekwentnie zły”.
38-latek mówi, że on i inni „zależą” od transportu publicznego.
„Pierwszy autobus osiągnął najniższy poziom w historii” – powiedział. Bristol na żywo.
Przyjechał autobus, wjechał do zatoki przed Beefeater w centrum Bristolu, po czym kierowca wysiadł i oznajmił zimno, że żaden kierowca nie nadjeżdża, i wysiadł po ciemku.
„Każdy, kto czekał ostatnie 30 minut, zaczyna narzekać, podczas gdy kierowca zapala papierosa i idzie dalej w kierunku przystanku autobusowego.
„First Bus był konsekwentnie zły od miesięcy, a nawet kierowca, z którym rozmawiałem, przyznał, że First Bus zjechał w dół”.
Adam twierdzi, że inny kierowca powiedział mu, że firma „traci pięciu kierowców tygodniowo”, ponieważ byli „traktowani jak s***” i „nie dostali podwyżki w ciągu trzech lat”.
Adam dodał: „Tak jak ja czekałem na kierowcę i tutaj bo jesteśmy zależni od tych autobusów, zmęczeni po długim dniu w pracy, po prostu chcemy wracać do domu”.
„Kiedy płacę 73 GBP miesięcznie za tę usługę, można by pomyśleć, że priorytetem będzie obsługa klienta”.
First Bus przeprosił za wypadek, jednocześnie przyznając się do braku kierowców w firmie.
W oświadczeniu firma powiedziała: „Przede wszystkim przepraszamy każdego klienta, który był zaniepokojony tym incydentem i językiem kierowcy, co jest niedopuszczalne.
„Podobnie jak w branży autobusowej, w ciągu ostatnich kilku tygodni w First West of England zaobserwowaliśmy różne poziomy niedoborów kierowców, podobnie jak w innych firmach transportu drogowego.
„Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać kompleksową sieć usług, które wspierają naszych klientów i nasze społeczności.
„Większość tras działa normalnie, chociaż na niektórych trasach wprowadziliśmy tymczasowe zmiany w harmonogramie, aby zapewnić niezawodną obsługę i ograniczyć przestoje.
„Przyspieszyliśmy również wprowadzanie nowej technologii, która zapewnia klientom możliwość przejrzenia zarówno aplikacji, jak i pulpitu nawigacyjnego w czasie rzeczywistym (RTI), kiedy należy przerwać, czy usługa została anulowana i kiedy kolejna usługa jest należna, po raz kolejny usunięcie części istniejącej niepewności”.
Płacimy za Twoje historie!
Czy masz artykuł dla The Sun News Desk?
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro