Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wideo: Dlaczego Square Enix Port The Kingdom Hearts Collection nie zostało przełączone?

Jedna reklama, która ostatnio zaniepokoiła i zdezorientowała wielu fanów Gra Super Smash Bros. Ostateczny Ostatnia transmisja myśliwca miała ujawnić Wersje chmurowe Królestwa Serca Dla przełącznika Nintendo.

Choć ta decyzja była „zła”, Nightdive Studios i deweloper Limited Run, Modern Vintage Gamer, próbowali rzucić nieco światła na proces podejmowania decyzji, może Trwało to za kulisami – sugerując, że porty 1.5 i 2.5 zajmą Square Enix dużo czasu, wysiłku i pieniędzy, a zwrot finansowy niekoniecznie będzie korzystny.

„Posiadanie gry takiej jak Kingdom Hearts 1.5 i 2.5 Remix na Nintendo Switch, choć wydaje się oczywiste, powinno być czymś całkowicie osiągalnym – zwłaszcza biorąc pod uwagę, że ma swoje korzenie w PlayStation 2, jak wiele osób byłoby bardzo szybkich żeby mi powiedzieć, że jest to w rzeczywistości bardzo złożony projekt i myślę, że to, co się tutaj wydarzyło, to w zasadzie to, że Square Enix wysłało oferty do swoich partnerów deweloperskich i zapytało ich, ile czasu zajmie zbudowanie tego projektu, i myślę, że mogli być trochę zaskoczeni odpowiedziami .

„Dla mnie to jak dwuletnie zobowiązanie i więcej, wiele milionów dolarów do wydania – być może więcej niż budżet, który Square Enix chce wydać”.

Jeśli to wszystko jeszcze nie wystarczyło, istnieją potencjalne wymagania dotyczące rozmiaru plików dla tych zestawów, wraz z cenami wkładów do gier Switch:

I jeszcze jedna rzecz, o której należy pamiętać w przypadku Kingdom Hearts, ponieważ mówimy tylko o 1.5 i 2.5 – jeszcze nie rozmawialiśmy o Kingdom Hearts 3. Jeśli połączysz razem HD 1.5 plus 2.5 Remix, to wyjdzie około 50 GB, to jest bardzo, bardzo duża gra. Teraz pytanie brzmi, jaki rozmiar wkładu potrzebujemy, aby dopasować Switch do fizycznego, który ostatecznie będzie wkładem 64 GB. A koszty produkcji tych wkładów staną się bardzo drogie i nie bez powodu”.

Dalej sugeruje, że nie każdy programista koniecznie chce przejąć niemożliwe porty dla przełącznika, jak zrobił to CD Projekt Wiedźmin 3: Dziki Gon – Pełna wersja:

Zanim ludzie powiedzieli mi: „CD Projekt Red i Sabre Interactive mogli zagrać w Wiedźmina III na Switchu, dlaczego nie mogą zrobić tego samego tutaj? Cóż, absolutnie mogą, ale ostatecznie Square Enix zdecydowało, że koszt, który byłby potrzebny, aby rozliczyć ten projekt, aby przekroczyć granicę, aby uzyskać dobrą kopię Kingdom Hearts HD Remix 1.5 i 2.5 na Switch, byłby po prostu dużo pieniędzy, a nie byłby to przychód. Inwestycja jest zbliżona do tego, czego szukali. Więc pod koniec dnia myślę, że podjęto decyzję o przeniesieniu tej gry do chmury, to jest zarobią więcej pieniędzy na front-endzie, a będą koszty serwera i tym podobne, aby w zasadzie hostować grę, ale myślę, że to jest coś, co wzięli pod uwagę.

Zdjęcie: Disney, Pixar / Square Enix

Jeśli chodzi o Kingdom Hearts III, to też nie jest tak jasne, jak Niektóre Może pomyśleć – skoro MVG pokazuje, jak bardzo skomplikowane jest przenoszenie gier z Unreal Engine 4 na Switcha, potrzeba „dużo” ulepszeń.

„To nie jest proste ujście”.

Firma MVG już wielokrotnie zauważyła, że ​​jej zdaniem chmura będzie używana częściej w przyszłości – a nawet posuwa się do spekulacji, że port Ethernet w nowej stacji dokującej Switch OLED może wspierać przyszłe plany dotyczące chmury.

„Niestety, może być trudno sprzedać tego rodzaju wysokobudżetowe gry Triple A, które działają na innych platformach, a aby zobaczyć je na Nintendo Switch w 2021 roku i później, wielu wydawców może chcieć korzystać z chmury Ostatecznie, myślę, że stało się to z Square Enix i kolekcją Kingdom Hearts na Switch… Prawdopodobnie będę gotowy, aby zobaczyć więcej tych ogłoszeń… przynajmniej dopóki nie dowiemy się, co dalej dla Nintendo”

Co sądzisz o decyzji Square Enix o umieszczeniu gier Kingdom Hearts w chmurze, zamiast przesyłania ich przez?? Powiedz nam poniżej.