Jego opis wskazywał, że może wkroczyć na terytorium supersamochodów, z sugestią, że cena może sięgać setek tysięcy.
Imparato powiedział, że ten limitowany samochód jest odpowiednikiem podstawowej gamy Alfa Romeo. Jest podpisany do 2027 r., po powrocie Alfy Romeo na czerń w 2021 r. i pierwszej połowie 2022 r. Do sprzedaży trafi jeden model każdego roku.
Co więcej, Alfa Romeo przedstawiła firmie Stellantis plan produktowy do 2030 roku, a każdy rok sukcesów co jakiś czas pozwoli na podpisanie kolejnego modelu.
„Każdego roku będziemy blokować kolejne pięć lat planu produktowego ze Stellantis” – powiedział Imbrato.
Zapytany, czy Alfa Romeo planuje SUV-y większe i mniejsze niż Tonale (na zdjęciu powyżej), Imparato odpowiedział: „Tak i tak”.
Rozumie się, że mniejszy SUV pojawi się w przyszłym roku, jako elektryczny pojazd siostrzany nowego Jeepa Avengera, aczkolwiek ze znacznie zmienionym zestawem możliwości.
Większy SUV ma być następcą Stelvio (chociaż mógłby zachować tę nazwę), który jest również elektryczny i ma się ukazać około 2026 roku.
Autocar rozumie, że te dwa modele zostaną umieszczone jako zamienniki Giulii w 2025 roku, która będzie pierwszym modelem Stellantis opartym na architekturze pojazdu elektrycznego nowej generacji.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro