Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wielkość globalnego rynku produktów do pielęgnacji samochodów przekroczyła 18,35 USD






NOWY JORK, USA, 15 maja 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — The Wielkość światowego rynku produktów do pielęgnacji samochodów Z 12,83 mld USD w 2022 r. do 18,35 mld USD do 2032 r., co daje łączną roczną stopę wzrostu (CAGR) na poziomie 5,93% w okresie prognozy.

Pobierz przykładową broszurę PDF: https://www.sphericalinsights.com/request-sample/1788

Produkty do pielęgnacji samochodów to syntetyczne związki stosowane w celu poprawy wyglądu, żywotności i połysku pojazdu. Produkty do pielęgnacji samochodów chronią i zapobiegają zużyciu, zapewniając, że każdy aspekt pojazdu jest odpowiednio utrzymany, a jego wygląd zewnętrzny jest zachowany. Podkładki, środki czyszczące, spraye, świece, nawilżające mleczko przeciwstarzeniowe i środki odstraszające kurz to powszechne składniki. Ponadto rosnąca sprzedaż samochodów premium i luksusowych, a także pojazdów z napędem elektrycznym, które wymagają częstej konserwacji, aby zachować luksusowy wygląd pojazdu, będzie napędzać popyt na produkty do pielęgnacji samochodów.

Przeglądaj kluczowe informacje branżowe rozmieszczone na 200 stronach ze 130 tabelami danych rynkowych, liczbami i wykresami z raportu naWielkość światowego rynku produktów do pielęgnacji samochodówAnaliza wpływu, zaangażowania i COVID-19 według rodzaju produktu (środki do czyszczenia samochodów, środki do polerowania samochodów, wosk samochodowy, środki do czyszczenia szyb, środki do pielęgnacji wnętrza, środki do pielęgnacji kół i opon, inne), według kanałów dystrybucji (sieci detaliczne, handel elektroniczny) , Stores Care details, inne), według typu pojazdu (samochody osobowe, pojazdy użytkowe) oraz według regionu (Ameryka Północna, Europa, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód i Afryka), analizy i prognozy 2022-2032”. Szczegółowy opis raportu znajdziesz tutaj:

Kup cały raport teraz: https://www.sphericalinsights.com/checkout/1788

Segment samochodów osobowych miał największy udział w przychodach z ponad 62,5% w okresie prognozy.

Ze względu na typ pojazdu światowy rynek produktów do pielęgnacji samochodów dzieli się na samochody osobowe i pojazdy użytkowe. Spośród nich samochody osobowe dominują na rynku z największym udziałem w przychodach wynoszącym 62,5% w okresie objętym prognozą. Sprzedaż samochodów osobowych szybko rośnie, rośnie również globalny rynek samochodów używanych. Używane samochody sprzedają się w dobrej cenie tylko wtedy, gdy są w dobrym stanie. Oczekuje się, że zwiększy to popyt na produkty do pielęgnacji samochodów.

READ  Demokracja Podsumowanie: Węgry rezygnują z ekstremalnych cen, aby zażegnać niedobory paliwa

Sektor sieci handlowych odnotowuje w okresie prognozy niezwykły wzrost przy skumulowanej rocznej stopie wzrostu.

Na podstawie sieci detalicznych światowy rynek produktów do pielęgnacji samochodów dzieli się na sieci handlowe, e-commerce, sklepy detaliczne i inne. Wśród nich pojemność odnotowuje znaczny wzrost przy złożonej rocznej stopie wzrostu (CAGR) w okresie prognozy. Oczekuje się, że rosnąca globalna dominacja dobrze ugruntowanych sieci detalicznych zwiększy dostępność materiałów do konserwacji samochodów. Co więcej, handel elektroniczny stał się drugim co do wielkości segmentem i oczekuje się, że w okresie objętym prognozą będzie się rozwijał tak szybko, jak to możliwe.

Segment produktów do pielęgnacji wnętrz i czyszczenia samochodów dominuje na rynku z największym udziałem w przychodach w prognozowanym okresie.

Ze względu na rodzaj produktu światowy rynek produktów do pielęgnacji samochodów dzieli się na produkty do czyszczenia samochodów, pasty samochodowe, woski samochodowe, produkty do czyszczenia szyb, produkty do pielęgnacji wnętrz, produkty do pielęgnacji kół i opon oraz inne. Ze względu na szerokie zastosowanie w usuwaniu zanieczyszczeń i osadów z zewnętrznej powierzchni pojazdów, na rynku dominuje segment produktów do pielęgnacji wnętrz i czyszczenia samochodów z największym udziałem w przychodach wynoszącym 38,6% w okresie prognozy. Artykuły do ​​pielęgnacji wnętrza obejmują szeroką gamę produktów służących do czyszczenia wnętrz samochodów. Ponadto wśród produktów do czyszczenia samochodów, znaczącym segmentem jest rynek szamponów i detergentów do myjni samochodowych, które pomagają w bezpiecznym usuwaniu brudu, oleju, smaru, plam i wielu innych zanieczyszczeń z karoserii.

Zapytaj przed zakupem tego raportu badawczego: https://www.sphericalinsights.com/inquiry-before-buying/1788

Ameryka Północna dominuje na rynku z największym udziałem w rynku w okresie objętym prognozą.

Ameryka Północna dominuje na rynku z udziałem w rynku przekraczającym 41,03% w okresie objętym prognozą. Ameryka Północna ma dobrze rozwiniętą bazę konsumentów dla przemysłu samochodowego ze względu na rosnącą sprzedaż pojazdów i poprawę świadomości w zakresie konserwacji pojazdów. Wręcz przeciwnie, oczekuje się, że region Azji i Pacyfiku będzie rósł tak szybko, jak to możliwe w okresie objętym prognozą. Ekspansję tę można przypisać różnym czynnikom, w tym zwiększonej sprzedaży pojazdów na niektórych największych rynkach regionu, takich jak Chiny i Indie.

Analiza konkurencji:

Raport zawiera odpowiednią analizę kluczowych organizacji/firm uczestniczących w globalnym rynku wraz z oceną porównawczą, głównie w oparciu o ich ofertę produktową, przeglądy biznesowe, obecność geograficzną, strategie przedsiębiorstwa, udział w rynku sektorowym oraz analizę SWOT. Raport zawiera również szczegółową analizę skupiającą się na bieżących nowościach i rozwoju firm, które obejmują rozwój produktów, innowacje, wspólne przedsięwzięcia, partnerstwa, fuzje i przejęcia, sojusze strategiczne i wiele innych. Pozwala to na ocenę ogólnej konkurencji na rynku. Główni dostawcy na światowym rynku produktów do pielęgnacji samochodów to 3M, Illinois Tool Works, Adolf Wurth Group i Tetrosyl Ltd. Liqui Moly GmbH, Chemical Guys, MA-FRA SpA, Sonax GmbH, Cartec BV, Jopasu India Pvt. Sp. z o.o. , Adam’s Polish, Griot’s Garage, Amtra Sb. z oo, Simoniz USA i Turtle Wax, Inc. i inni.

READ  Infekcje Covid-19 rosną w krajach europejskich wraz z rozprzestrzenianiem się Omicron

Uzyskaj zniżkę na @ https://www.sphericalinsights.com/request-discount/1788

Ostatnie zmiany

We wrześniu 2022 żółwie woskowe Właśnie otworzył nowy warsztat samochodowy w Bombaju we współpracy z firmą Carxotic, która specjalizuje się w pozyskiwaniu rzadkich samochodów z całego kraju. Wyposażone w wykwalifikowanych techników serwisowych, Turtle Wax Car Care Studio świadczy szeroki wachlarz usług związanych z pielęgnacją samochodów.

W styczniu 2021 r. Motul rozszerza swoją ofertę produktów motoryzacyjnych, wprowadzając nową serię Auto Care. Zaprojektowane w oparciu o rozległą wiedzę i doświadczenie Motul, unikalne produkty czyszczące i akcesoria zapewniają skuteczną, długotrwałą pielęgnację wnętrza i nadwozia Twojego pojazdu. Nowa gama produktów do pielęgnacji samochodu będzie oferowana u wybranych partnerów detalicznych i będzie obejmować jedenaście różnych artykułów do pielęgnacji i czyszczenia oraz sześć akcesoriów.

Główna grupa docelowa

  • gracze rynkowi
  • Inwestorzy
  • użytkownicy końcowi
  • władze rządowe
  • Firma konsultingowo-badawcza
  • właściciele kapitału
  • Sprzedawcy z wartością dodaną (VAR)
  • Przeglądaj powiązane raporty

segmencie rynku

To badanie przewiduje przychody na poziomie globalnym, regionalnym i krajowym w latach 2020-2032. Firma Spherical Insights podzieliła globalny rynek produktów do pielęgnacji samochodów na segmenty w oparciu o segmenty wymienione poniżej:

Rynek produktów do pielęgnacji samochodów, analiza typu produktu

  • Produkty do czyszczenia samochodów
  • politura samochodowa
  • woskowy samochód
  • Produkty do czyszczenia szkła
  • Produkty do pielęgnacji wnętrz
  • Produkty do pielęgnacji kół i opon
  • inni

Rynek produktów do pielęgnacji samochodów, analiza kanałów dystrybucji

  • sieci handlowe
  • Handel elektroniczny
  • Sklepy detaliczne
  • inni

Rynek produktów do pielęgnacji samochodów, analiza typów pojazdów

  • samochody osobowe
  • pojazdy reklamowe
  • inni

Rynek produktów do pielęgnacji samochodów, analiza regionalna

  • Ameryka północna
  • Europa
    • Niemcy
    • Zjednoczone Królestwo
    • Francja
    • Włochy
    • Hiszpania
    • Rosja
    • Reszta Europy
  • Azji i Pacyfiku
    • Chiny
    • Japonia
    • Indie
    • Korea Południowa
    • Australia
    • Reszta Azji i Pacyfiku
  • Ameryka Południowa
    • Brazylia
    • Argentyna
    • reszta Ameryki Południowej
  • Bliski Wschód i Afryka
    • Zjednoczone Emiraty Arabskie
    • Królestwo Arabii Saudyjskiej
    • Państwo Katar
    • Afryka Południowa
    • Reszta Bliskiego Wschodu i Afryki
READ  Firmy z Europy Środkowej biorą udział w wyścigu o odbudowę Ukrainy

Przeglądaj powiązane raporty

Wielkość globalnego rynku automatyki magazynowejAnaliza wpływu, zaangażowania i COVID-19 według komponentów (sprzęt i oprogramowanie), według aplikacji (motoryzacja, żywność i napoje, handel elektroniczny, farmaceutyki itp.), według użytkowników końcowych (sprzedawcy detaliczni, producenci, dystrybutorzy), według regionów ( Ameryka Północna, Europa, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód i Afryka), analizy i prognozy 2022-2032

https://www.sphericalinsights.com/reports/warehouse-automation-market

Wielkość rynku globalnych systemów zarządzania transportemAnaliza wpływu COVID-19 według wdrożenia (lokalnie i w chmurze), według środka transportu (drogi, kolej, drogi wodne, linie lotnicze), według zastosowania końcowego (handel detaliczny i e-commerce, produkcja, logistyka, organizacje rządowe i inne) , według regionu (Ameryka Północna, Europa, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód i Afryka), Analiza i prognozy 2022-2032

https://www.sphericalinsights.com/reports/transportation-management-systems-market

Wielkość globalnego rynku mobilności elektrycznejAnaliza wpływu, zaangażowania i COVID-19 według produktu (samochód elektryczny, motocykl elektryczny, skuter elektryczny itp.), akumulatora (szczelny akumulator kwasowo-ołowiowy, akumulator litowo-jonowy, akumulator NiMH), napięcia (mniej niż 24 V, 24 V, 36 V), 48 V i więcej niż 48 V), według regionu (Ameryka Północna, Europa, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód i Afryka), Analiza i prognoza 2023-2032

https://www.sphericalinsights.com/reports/electric-mobility-market

O wizjach sferycznych i doradztwie

sferyczne wizje & doradca Jest to firma zajmująca się badaniem rynku i konsultingiem, która zapewnia praktyczne badania rynku, prognozy ilościowe i analizy trendów, które zapewniają decydentom dostosowaną wizję przyszłości i pomagają w zwrocie z inwestycji.

Który obsługuje różne branże, takie jak sektory finansowe, sektory przemysłowe, organizacje rządowe, uniwersytety, organizacje non-profit i firmy. Misją firmy jest współpraca z firmami w celu osiągnięcia celów biznesowych i utrzymania strategicznych ulepszeń.

zadzwoń do nas:

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszego rynku docelowego, skontaktuj się z nami poniżej:

telefon: +1 303 800 4326 (Stany Zjednoczone)

Telefon: +91 90289 24100 (APAC)

e-mail: [email protected]I sprzedaż@sphericalinsights.com

zadzwoń do nas: https://www.sphericalinsights.com/contact-us

Podążaj za nami: Linkedin | Facebook | Świergot