Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

Chociaż usługi streamingowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, widzowie spędzają 90% czasu przed telewizorem, oglądając tradycyjne programy.

Według najnowszych ustaleń Nielsen The Gauge, Polacy zwiększyli w styczniu oglądalność streamingu z 5,6% do 5,9%. Netflix (1,8%) i YouTube (1,3%) łącznie stanowiły 3,7%, podczas gdy inne usługi przesyłania strumieniowego miały 2,7%. Telewizja satelitarna jest najpopularniejszym sposobem oglądania tradycyjnej telewizji (34,6% ogółu), następnie kablową (29,5%) i naziemną (23,9%), a pozostałe usługi stanowią 6,1%.

Gage został stworzony, aby zapewnić branży medialnej miesięczną analizę korzystania z telewizji na głównych platformach dystrybucji telewizji. Nielsen wydał swoje pierwsze wydanie The Gauge w maju 2021 roku w USA.

Dane pochodzą z panelu Nielsena z jednego źródła obejmującego 3500 gospodarstw domowych i prawie 9700 panelistów. The Gauge: miesięcznik AMR (Average Minute Rating) w Polsce na podstawie danych o udziale w oglądalności. Dane podawane są dla telewizji powyżej 4 roku życia, telewizji kablowej, satelitarnej, naziemnej (liniowej i przeliczonej do 7 dni) oraz oglądalności ze streamingu (kategoryzowane jako liczba widzów transmitujących na żywo stacje telewizyjne na platformach OTT. Widzowie streamujący). Kategoria „Inne” obejmuje wyświetlenia nieautoryzowanych treści.

READ  Premier Polski wyraził przekonanie, że republikanie w USA nie wycofają się z Ukrainy