Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Redaktor naczelny Glamour Poland opowiada o tym, dlaczego silne DNA marki ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia odbiorców pokolenia Z

Redaktor naczelny Glamour Poland opowiada o tym, dlaczego silne DNA marki ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia odbiorców pokolenia Z


W tym roku Glamour Poland obchodzi swoje 20-lecie. Na Kongres FIPP 2023Redaktor naczelna marki, Katarzyna Dąbrowska, wyjaśniła, w jaki sposób ich trwały sukces zależy od umiejętności przemawiania, reprezentowania i inspirowania odbiorców pokolenia Z.

Młoda kobieta kuca na okładce Glamour. Ma na sobie różową bluzę z kapturem, spodenki rowerowe i tenisówki. Ma zaczesane do tyłu włosy, gruby, graficzny eyeliner i tatuaż na lewej łydce. Jest klasyczną dziewczyną z pokolenia Z. Co jest w niej takiego specjalnego?

To Viro, a ona jest pierwszą wirtualną gwiazdą okładki Glamour Poland, stworzoną cyfrowo przez okres sześciu miesięcy. „Ważny jest każdy szczegół jej wyglądu, jej sylwetka, makijaż, tatuaże na nogach” – powiedziała Katarzyna Dąbrowska słuchaczom Kongresu FIPP – „ale ważna jest też jej osobowość. Viero jest aktywistką – dba o planetę, walczy dla praw kobiet. Jest klasycznym glamourem. „Dziewczyna”. Czytelnicy mogą przeczytać wywiad z nią i posłuchać jej w swoim podkaście.

Ta karta to jeden z wielu sposobów, w jaki Glamour Poland stara się w innowacyjny sposób zaspokajać potrzeby i wymagania swoich odbiorców. W mediach społecznościowych było „wielkie zamieszanie” na temat ich gwiazdy z okładki – podobnie jak ich „przełamująca stereotypy” animowana okładka z udziałem polskiego artysty Ralfa, mówi Katarzyna. „Śpiewa w kobiecych ubraniach – zachęca czytelników do bycia sobą, odwagi i wypracowania niepowtarzalnego stylu” – powiedziała Katharshina. Inna okładka przedstawiała influencerkę i wojowniczkę pozytywnego nastawienia do ciała, nagą, bez makijażu i nietkniętą fotograficznie. „To zainspirowało naszych użytkowników do publikowania własnych zdjęć w mediach społecznościowych, pokazujących ich„ wady ”- zastanawiamy się nad kwestiami, które są dla nich ważne”.

Dla pokolenia Z, grupy docelowej Glamour Poland, autentyczność ma fundamentalne znaczenie. „Wierzą w bycie autentycznym i wyjątkowym oraz w tworzenie wyjątkowości na własnych warunkach – i postrzegają nas jako markę medialną, która to wspiera” – mówi. Mają inny stosunek do konsumpcjonizmu. „Rozumieją, że marki nie istnieją bez konsumentów i rozumieją, że to oni sprawują władzę w tej relacji. Jednak dla nich produkty nie są symbolami statusu, więc nie są zainteresowani kolekcjonowaniem „rzeczy” — są bardziej zainteresowani w przeżyciach”.

READ  Polska jest gotowa do budowy stałych baz NATO ze względu na potencjalne zagrożenia ze strony

Chociaż zmienił się ich stosunek do świadomej konsumpcji, Katarzyna powiedziała, że ​​łatwość zakupów online nadal zachęca do zakupów. To właśnie ich marka włączyła do swojej oferty. Dzięki Wero czytelnicy mogli kupić jej buty sportowe, skanując kod QR na okładce; Dzieląc się stylizacjami pokazanymi na topowej polskiej modelce, która przez 11 sezonów współpracowała z Glamour, magazyn „prowadzi widzów od inspiracji do zakupów”.

Z drugiej strony, zrównoważona moda jest ważna dla polskiej glamour girl, a zespół Glamour wykorzystuje to jako okazję do promowania świadomości ekologicznej i współpracy z ulubionymi markami swoich odbiorców. We współpracy z H&M powstało wydarzenie Rewear Market, podczas którego czytelnicy byli zachęcani do oddawania starych ubrań, akcesoriów i tekstyliów domowych, dając im drugie życie. Odzież używana to także „bilet” na imprezę.

Pięć dotychczas zorganizowanych wydarzeń Rewear Market to dla Katarzyny ogromny sukces – zarówno biznesowy, jak i wizerunkowy. „Byliśmy w stanie pokazać naszej publiczności, że nie tylko piszemy o środowisku i zrównoważonej modzie, ale faktycznie robimy rzeczy, które mają znaczenie” – powiedziała.


Więcej z Kongresu FIPP:


Ich celem jako marki jest dotarcie do młodszego pokolenia i zdobycie ich zaufania – powiedziała Katarsina. „Pokolenie Z to bardzo cenna publiczność, ale jednocześnie bardzo trudna do przyciągnięcia i utrzymania” – powiedział. Ważne jest, aby zrozumieć ich wartości. „Postrzegają siebie jako aktywistów, otwartych na walkę o to, w co wierzą. Troszczą się o planetę i są świadomi tego, co dzieje się na świecie. Są tutaj, aby nam przewodzić i szukać społeczności. ich narzędzia do odkrywania świata — i dlatego nasi odbiorcy mogą zobaczyć, kiedy Spotykamy się tam, gdzie jesteśmy potrzebni.

Oprócz czasopism drukowanych i cyfrowych oraz wydarzeń wirtualnych i osobistych, Glamour ma wiele podcastów i ogromną obecność w mediach społecznościowych. Ich strona internetowa ma 160 milionów odsłon miesięcznie. Katarzyna swój sukces zawdzięcza Czystemu DNA marki. „Naprawdę wierzę, że jeśli chcesz odnieść sukces na współczesnym rynku mediów, stworzenie i zrozumienie DNA swojej marki – i uczynienie tego częścią wszystkiego, co robisz – ma ogromne znaczenie” – mówi. „Wszyscy konkurujemy nie tylko z mediami, ale z influencerami i każdym kontem w mediach społecznościowych. Zarówno zaufanie, jak i zaangażowanie naszych czytelników zdobywamy odpowiadając na ich potrzeby.

READ  Organ UE do cięcia funduszy po orzeczeniu sądu staje w obliczu nowych bitew - Politico