Po krótkim życiu Dreamcast, Sega podjęła decyzję o wycofaniu się z rozwoju sprzętu, aby zostać niezależnym deweloperem i wydawcą. Choć dla fanów była to nieco mile widziana wiadomość w przeciwnym razie W tamtym czasie był to niewątpliwie trudny okres dla zespołu Segi.
Jedną z osób z „mieszanymi uczuciami” odnośnie grania w Sonic na „urządzeniach innych niż Sega” był współautor postaci, Yuji Naka. W tym tygodniu mija 20. rocznica od tamtej pory Sonic Adventure 2: Bitwa Zadebiutował na Nintendo GameCube w Ameryce Północnej, a pan Naka wykorzystał to jako okazję do zastanowienia się nad tym, jak się czuł – opisując ten moment jako „smutny i szczęśliwy”.
„Miałem mieszane uczucia co do grania w Sonic na sprzęcie innym niż Sega, zarówno smutny, jak i szczęśliwy. Minęło już 20 lat”.
Relacje Sonic z Nintendo poprawiły się na przestrzeni lat – dzięki dużej liczbie gier Sonic na każdej nowoczesnej platformie Nintendo. Maskotka Sega nawet dołączyła Super Smash Bros. Lista, połączona z Mario w serii gier sportowych, powróci jeszcze w tym roku na Switcha w granice wokalne.
Jeśli chodzi o Yuji Nakę, został zwolniony Balan Wonderworld W 2021 (opublikowane przez Square Enix), a ostatnio pracował w Tworzenie gier mobilnych. Czy masz jakieś miłe wspomnienia z Sonic Adventure 2: Battle na Nintendo GameCube? Zostaw komentarz poniżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro