Sezon National Academy of Singing and Dramatic Arts (NASDA) Instytutu Ara w Canterbury-T Bokenga ma zostać otwarty w Court Theatre – trzeciej dorocznej współpracy między NASDA a lokalnym profesjonalnym zespołem teatralnym.
Podczas gdy uczniowie dotykają jednego z najbardziej lubianych przez wszystkich musicali wszechczasów – mają nadzieję, że nie zostaną zachwyceni jakąś naprawdę ostrą pracą szkieletu.
Dyrektor NASDA – ale wieloletni profesjonalista – Daniel Bingley mówi, że produkcja jest całkowicie warta sądowych rachunków i daje do zrozumienia, że widzowie zostaną hojnie nagrodzeni wielkim piosenkowym i tanecznym utworem Greased Lightening.
„Nie chcę zbyt wiele rozdawać, ale projektant Chris Reddington i jego zespół wykonali wyjątkową pracę. Dziewięćdziesiąt procent naszej sceny pokazowej zostało sprytnie zrecyklingowane, a większość naszego budżetu na rekwizyty została wykorzystana na efekty specjalne w samochodzie. ” on mówi.
Ukochany program, napisany wspólnie przez Jima Jacobsa i Warrena Caseya i wypełniony znajomymi melodiami, rozpocznie się w piątek 28 października na osiem nocy.
Wraz z dyrektorem muzycznym Mark W Dorrell i choreograf Kirsty Allpress w zespole produkcyjnym NASDA, Pengelly mówi, że klasyczny teatr i ekran radzą sobie dobrze dla dużej grupy młodych artystów, którzy mają wkrótce wejść do branży.
„W Grease jest tak wiele kultowych postaci, że jest to idealne rozwiązanie dla zespołu tej wielkości”, mówi Pengelly. „Każdy z nich ma swoją historię i własne piosenki, więc dla wielu młodych artystów jest to świetna okazja na spędzenie chwili”.
Allpress obiecuje, że NASDA wniesie na targi współczesną kreatywność.
„To ciekawe wymyślić inną choreografię i nie wracać do starych wzorców” – mówi. „Widzowie mają teraz inne oczekiwania, a uczniowie są gotowi podjąć wyzwanie wykonania pełnego cardio podczas śpiewania i utrzymywania postaci”.
Liderzy Toby Lee i Sophie Harris również podejmują wyzwanie zagrania kultowego Danny’ego i Sandy.
Mówi mi, że Grease był serialem, który zmienił go z „dzieciaka rugby” w takiego, który ma aspiracje sceniczne. „Moi rodzice widzieli, jak tańczę i śpiewam ścieżkę dźwiękową, i myśleli, że to może być ścieżka kariery, więc to mnie zaskoczyło” – mówi.
Cieszy się z możliwości wprowadzenia na scenę bardziej wyrafinowanego Danny’ego niż wersja Johna Travolty, którą ludzie tak dobrze znają. „Będą aspekty nostalgii, ale jest też wiele, ponieważ scenariusz jest tak inny niż film” – mówi.
Harris mówi, że ścisła współpraca z reżyserem wypchnęła ją z „strefy komfortu tańca” i zagłębiła się w czołówkę.
„Największym wyzwaniem jest znalezienie wewnętrznej siły, którą zawsze znaliśmy i jak zrównoważyć to z jej decyzją o ostatecznej zmianie siebie” – mówi, zauważając dodatkowy entuzjazm związany z odgrywaniem roli po stracie Olivii Newton. -John w tym roku.
Teatr sądowy wita produkcje przed premierą.
„Zawsze wspaniale jest widzieć talent i profesjonalizm trzeciego roku NASDA na tak ekscytującym wczesnym etapie ich kariery jako wykonawcy” – mówi dyrektor artystyczna Alison Walls.
To ekscytujące widzieć uczniów bezproblemowo komunikujących się ze środowiskiem zawodowym na boisku, mówi Pengelly.
„Ten związek jest bardzo szczególny”, mówi. „Może tylko umocnić ich ścieżkę i pomóc im budować relacje, gdy są w branży”.
Nasda i scena sądowa z pewnością spotkają się w tym sezonie Grey.
Zdobądź bilety
Tutaj https://courttheater.org.nz/whats-on/grease/
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Kto gra Sookie w serialu aktorskim „Avatar: Ostatni władca wiatru”?
Kinopolis – Festiwal Filmów Polskich w Dublinie (7-10 grudnia) – Polska w Irlandii
Wstyd: Więzy rodzinne rapu i Cyganów w dramacie Netfliksa – Romea.cz