Starszy sierżant. Roger Tupperman: W jaki sposób prowadzimy inkluzywną rozmowę na temat tego, czym powinna być „kosmiczna marka”?
Dowódca sił kosmicznych USA powiedział 11 listopada, że wczesna edukacja o wartości tworzonej przez technologie kosmiczne powinna być narodowym priorytetem.
Dlatego dobrym pomysłem może być pełnienie funkcji sekretarza ds. edukacji Narodowej Rady Kosmicznej, powiedział starszy sierżant. Roger Tupperman podczas wywiadu internetowego na żywo z Jimmym Morinem, dyrektorem generalnym Centrum Polityki i Strategii Kosmicznej Aerospace Corporation.
Zdaniem Topermana najbardziej utalentowani ludzie odnajdują swoją pasję bardzo wcześnie, dlatego należy zrobić więcej, aby przyciągnąć ludzi osiągających dobre wyniki w dziedzinie kosmosu.
„Może to jest dzieło Rady Kosmicznej” – powiedział. „W jaki sposób prowadzimy inkluzywną rozmowę na temat tego, czym powinno być „budowanie marki przestrzeni” i co robimy w szkołach podstawowych, aby budować tę pasję?”
Towberman stał się swego rodzaju ambasadorem marki dla Sił Kosmicznych Stanów Zjednoczonych, czyniąc rekrutację talentów priorytetem ze względu na wysoce techniczny charakter pracy wykonywanej przez jej członków.
Jak powiedział, problem polega na tym, że wiele przekazów dotyczących funkcji kosmicznych koncentruje się na wymaganiach nauki i technologii bez podkreślania korzyści i możliwości, które pojawiają się wraz z postępem technologii. „Marka STEM nie przemawia do wszystkich utalentowanych ludzi”.
Satelity w kosmosie oferują ważne zastosowania, które przynoszą korzyści życiu na Ziemi — od rolnictwa po nawigację, monitorowanie środowiska i komunikację masową. Toberman powiedział, że ten aspekt przestrzeni jako twórcy wartości nie został podkreślony.
Powiedział: „Co robimy w szkole podstawowej, aby zbudować tę pasję, aby skłonić kogoś do patrzenia na gwiazdy, gdy ma pięć lat i mówi: 'To jest to, co chcę robić’”.
Punktem porównawczym jest medycyna, a także jedna z dziedzin nauki, technologii, inżynierii i matematyki. „Nie jest to jednak postrzegane jako dziedzina STEM. Marka leków to marka opieki, jest to marka usług. Z tego powodu utalentowanych młodych ludzi przyciąga zawód medyczny, ale może nie być pociągany do kariery w STEM .” „”.
Jednym ze sposobów zaangażowania młodych ludzi jest przekazanie przesłania, że mogą „służyć światu, przebywając w kosmosie. Nie chodzi tylko o naukę i technologię. Chodzi o rzeczy, które zostały umożliwione przez tę naukę i technologię… Więc myślę, że to jest ważna rozmowa”.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie