WASHINGTON — Według byłego szefa operacji kosmicznych Siły Kosmiczne muszą zreformować swoje praktyki biznesowe, aby w pełni wykorzystać elastyczność i innowacyjność oferowaną przez przemysł komercyjny.
W swoim pierwszym publicznym wystąpieniu Od przejścia na emeryturę na początku listopadaByły dowódca sił kosmicznych Jay Raymond powiedział, że tak jak Departament Obrony USA opiera się na silnych stosunkach z międzynarodowymi sojusznikami, w dużej mierze opiera się również na przemyśle komercyjnym.
„Nasza branża komercyjna jest strategicznym atutem naszego narodu” – powiedział Raymond w czwartek podczas wydarzenia zorganizowanego przez Stimson Center, non-profit think tank w Waszyngtonie. „Pracujemy… aby mieć bardzo bliskie relacje z przemysłem komercyjnym”.
Siły Kosmiczne poczyniły w ostatnich latach wielkie postępy w celu wzmocnienia tych relacji. Na początku tego roku założyłem Biuro Usług Handlowych Zaprojektowany, aby rozszerzyć rodzaje możliwości, które czerpiesz z przemysłu. Usługa stworzyła również nowe sposoby interakcji firm ze społecznością zajmującą się pozyskiwaniem, w tym internetowy punkt wejścia o nazwie „The Front Door”, który ma pomóc nietradycyjnej branży w dzieleniu się pomysłami i poruszaniu się po procesie zakupu powierzchni.
Raymond powiedział, że chociaż Siły Kosmiczne poczyniły wielkie postępy, wciąż istnieją bariery do pokonania, ponieważ starają się wspierać potrzeby przemysłu i przestrzeni kosmicznej Skorzystaj z technologii komercyjnej. Powiedział, że jednym z największych wyzwań jest dostosowanie przestarzałych praktyk biznesowych Departamentu Obrony do branży, która jest wykorzystywana do finansowania i zdolności polowych w znacznie krótszych terminach.
„Jeśli chcę zdobyć pieniądze na program, zdobycie dolarów zajmuje dwa lata” – powiedział Raymond. „Zdolność do synchronizacji operacji DoD jest obszarem, który będzie nadal przedmiotem zainteresowania departamentu, a zwłaszcza Sił Kosmicznych”.
W tym duchu departament pracuje również nad lepszym zarządzaniem Zapotrzebowanie na komercyjne usługi kosmiczne. Podsekretarz Obrony ds. Badań i Inżynierii Heidi Shaw ogłosiła 21 listopada, że utworzy grupę zadaniową w Radzie Naukowej Obrony Pentagonu, aby opracować „kompleksowy plan” wykorzystania komercyjnych usług kosmicznych przez departament.
Plan, który ma zostać ukończony w ciągu jednego roku, obejmie kwestie bezpieczeństwa i klasyfikacji oraz zaleci modele pozyskiwania usług kosmicznych, Według memorandum Ministerstwa Obrony.
Kolejnym wyzwaniem dla usługi jest zapewnienie wsparcia w zakresie startu i infrastruktury, aby nadążyć za rosnącym popytem komercyjnym. Serwis oczekuje koordynacji Ponad 60 startów W tym roku ze Stacji Sił Kosmicznych Cape Canaveral na Florydzie, najbardziej ruchliwej z partii startowych. To więcej niż 31 startów w 2021 roku.
„Popyt, jaki obserwujemy w reklamach, jest dla nas bardzo korzystny. Naprawdę pomaga nam obniżyć koszty startu, pomaga nam uzyskać gwarantowany dostęp do przestrzeni kosmicznej” – powiedział Raymond. „Ale tak naprawdę stawia popyt na jednostki obsługujące start. ”
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie