Administracja / sekretariat
Helmond
Nasi klienci znajdują się na liście 500 największych spółek notowanych na giełdzie. Zmniejszają Twój ślad węglowy, wspierają zrównoważony rozwój i generują oszczędności, zapewniając wszystko, od paneli fotowoltaicznych, opcji magazynowania energii słonecznej po regały, komponenty i wszystkie potrzeby elektryczne. Rozwijają się i rozwijają szybko, w wyniku czego właśnie teraz szukają Wsparcie sprzedaży Aby dołączyć do ich zespołu w Helmond, będziesz odpowiedzialny za wspieranie Country Managera we wszystkich zadaniach i funkcjach w Administracji (Sprzedaży) / Administracji Biura. Jest to ogólna rola, która obejmuje administrację, finanse, wsparcie sprzedaży itp. Profil pracy dla Wsparcie sprzedażyObowiązki obejmują między innymi:
- Zapewnianie szerokiego wsparcia administracyjnego Dyrektorowi Krajowemu
- Odbieraj przychodzące połączenia telefoniczne i odpowiadaj na przychodzące wiadomości e-mail w szybkim środowisku
- Przetwarzanie zamówień sprzedaży/ofert dla wszystkich transakcji sprzedaży (przez e-mail lub telefon)
- Wystawianie faktur, not kredytowych i wyciągów z konta
- Dokonuj uzgadniania kont i odzyskiwania starych dłużników
- Przetwarzaj faktury i płatności dokładnie iw oczekiwanych terminach
- Pomoc w wewnętrznych i zewnętrznych zapytaniach administracyjnych, odpowiadanie na prośby o informacje i utrzymywanie przepływu informacji z obszarami biznesowymi w związku z operacjami administracyjnymi
- Administracja bazą danych — upewnij się, że dane i pliki są aktualne, dokładne i odpowiednio przechowywane
- Pomoc w koordynowaniu wydarzeń firmowych, takich jak dni szkoleniowe, imprezy w miejscu pracy, konferencje spotkań sprzedażowych itp
- Zarządzaj konserwacją nieruchomości biurowych, gdy jest to wymagane, wraz z resztą zespołu
- Pomoc w koordynowaniu, przygotowywaniu i dystrybucji raportów i powiązanych dokumentów
- Przechowuj dokumentację firmy – szkolenia, zakład, pojazd itp.
Profil kandydata ds. wsparcia sprzedaży
- Musi biegle posługiwać się językiem polskim, niderlandzkim i angielskim w mowie i piśmie. Każdy inny język jest dodatkowym atutem
- Wykształcenie sprzedażowe/marketingowe MBO/HBO z kilkuletnim doświadczeniem
- Preferowane doświadczenie w roli wsparcia administratora
- Studia uniwersyteckie na kierunku finanse lub pokrewne
- Proaktywny i zmotywowany
- Silne umiejętności angażowania interesariuszy
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętności pracy pod presją i napiętych terminów
- Doskonała w pakiecie Microsoft (Word, Excel, Power Point)
- Chętny do nauki nowego oprogramowania i procesów (NetSuite itp.)
Co oferują nasi klienci
- Hybrydowy model biznesowy
- międzynarodowe środowisko
- Możliwość pracy w zrównoważonym środowisku
Wyobrażasz sobie już siebie w takiej sytuacji? Aby wykonać pierwszy krok, kliknij przycisk aplikuj lub prześlij nam swoje CV [email protected]
godziny pracy:
40 godzin tygodniowo
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Najważniejsze Wyzwania i Trendy Gospodarcze 2025: Co Czeka Polską Ekonomię?
DogeCoin – Historia, Popularność i Znaczenie w Świecie Kryptowalut
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex