Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wsparcie sprzedaży – polski, holenderski i angielski


Administracja / sekretariat


Helmond

Nasi klienci znajdują się na liście 500 największych spółek notowanych na giełdzie. Zmniejszają Twój ślad węglowy, wspierają zrównoważony rozwój i generują oszczędności, zapewniając wszystko, od paneli fotowoltaicznych, opcji magazynowania energii słonecznej po regały, komponenty i wszystkie potrzeby elektryczne. Rozwijają się i rozwijają szybko, w wyniku czego właśnie teraz szukają Wsparcie sprzedaży Aby dołączyć do ich zespołu w Helmond, będziesz odpowiedzialny za wspieranie Country Managera we wszystkich zadaniach i funkcjach w Administracji (Sprzedaży) / Administracji Biura. Jest to ogólna rola, która obejmuje administrację, finanse, wsparcie sprzedaży itp. Profil pracy dla Wsparcie sprzedażyObowiązki obejmują między innymi:

  • Zapewnianie szerokiego wsparcia administracyjnego Dyrektorowi Krajowemu
  • Odbieraj przychodzące połączenia telefoniczne i odpowiadaj na przychodzące wiadomości e-mail w szybkim środowisku
  • Przetwarzanie zamówień sprzedaży/ofert dla wszystkich transakcji sprzedaży (przez e-mail lub telefon)
  • Wystawianie faktur, not kredytowych i wyciągów z konta
  • Dokonuj uzgadniania kont i odzyskiwania starych dłużników
  • Przetwarzaj faktury i płatności dokładnie iw oczekiwanych terminach
  • Pomoc w wewnętrznych i zewnętrznych zapytaniach administracyjnych, odpowiadanie na prośby o informacje i utrzymywanie przepływu informacji z obszarami biznesowymi w związku z operacjami administracyjnymi
  • Administracja bazą danych — upewnij się, że dane i pliki są aktualne, dokładne i odpowiednio przechowywane
  • Pomoc w koordynowaniu wydarzeń firmowych, takich jak dni szkoleniowe, imprezy w miejscu pracy, konferencje spotkań sprzedażowych itp
  • Zarządzaj konserwacją nieruchomości biurowych, gdy jest to wymagane, wraz z resztą zespołu
  • Pomoc w koordynowaniu, przygotowywaniu i dystrybucji raportów i powiązanych dokumentów
  • Przechowuj dokumentację firmy – szkolenia, zakład, pojazd itp.

Profil kandydata ds. wsparcia sprzedaży

  • Musi biegle posługiwać się językiem polskim, niderlandzkim i angielskim w mowie i piśmie. Każdy inny język jest dodatkowym atutem
  • Wykształcenie sprzedażowe/marketingowe MBO/HBO z kilkuletnim doświadczeniem
  • Preferowane doświadczenie w roli wsparcia administratora
  • Studia uniwersyteckie na kierunku finanse lub pokrewne
  • Proaktywny i zmotywowany
  • Silne umiejętności angażowania interesariuszy
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Umiejętności pracy pod presją i napiętych terminów
  • Doskonała w pakiecie Microsoft (Word, Excel, Power Point)
  • Chętny do nauki nowego oprogramowania i procesów (NetSuite itp.)
READ  Kontynuacja współpracy obronnej Turcji i Polski: wysłannik

Co oferują nasi klienci

  • Hybrydowy model biznesowy
  • międzynarodowe środowisko
  • Możliwość pracy w zrównoważonym środowisku

Wyobrażasz sobie już siebie w takiej sytuacji? Aby wykonać pierwszy krok, kliknij przycisk aplikuj lub prześlij nam swoje CV [email protected]

godziny pracy:

40 godzin tygodniowo