Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Polskie pop-up haute couture jako pierwsze na eleganckiej Oxford Street w Londynie – The First News

Polskie pop-up haute couture jako pierwsze na eleganckiej Oxford Street w Londynie – The First News

Pierwotnie założony w opuszczonym sklepie z modą fast fashion, jest to pierwszy raz, kiedy sklep z odzieżą używaną otrzymał pozwolenie na handel na Oxford Street, domu największych światowych marek high fashion.
epizod

Ekskluzywny sklep typu pop-up z „ukochanymi” ubraniami, założony przez polską parę z Londynu, stał się pierwszym tego typu sklepem, który handluje na słynnej ulicy Oxford Street w brytyjskiej stolicy.

Założona przez współczesnego artystę Piotra Krzymowskiego i historyka sztuki, autorkę sztuki i mody Ewę Kozieję, Loop Generation promuje zrównoważony rozwój i przyczynia się do gospodarki mody o obiegu zamkniętym „poprzez utrzymywanie elementów mody w ciągłym cyklu”, aby zachęcać do odsprzedaży i ponownego użycia odzieży.

Założona przez współczesnego artystę Piotra Krzymowskiego i historyka sztuki, autorkę sztuki i mody Ewę Kozieję, Loop Generation promuje zrównoważony rozwój i przyczynia się do gospodarki mody o obiegu zamkniętym „poprzez utrzymywanie elementów mody w ciągłym cyklu”, aby zachęcać do odsprzedaży i ponownego użycia odzieży.epizod

Krzymowski powiedział TFN: „Byliśmy niesamowicie szczęśliwi, że Westminster Council dał nam pozwolenie na bycie pierwszymi użytkownikami Oxford Street i znaleźliśmy się w miejscu zajmowanym niegdyś przez dużą markę fast fashion.

„Myślę, że to pokazuje, że rzeczy się zmieniają, a ludzie odchodzą trochę od szybkiej mody w kierunku bardziej zrównoważonych form”.

Twoje wejście na Oxford Street pokazuje, że ludzie odchodzą od szybkiej mody w kierunku „bardziej zrównoważonych form” – powiedział Krzymowski.Piotr Krzymowski / LinkedIn

Jednym z celów Loop Generation jest podnoszenie świadomości wpływu szybkiej mody na środowisko.

Z ich badań wynika, że ​​tylko 20 procent odzieży jest poddawanych recyklingowi, że kupowanie odzieży z drugiej ręki zmniejsza emisję dwutlenku węgla o 83 procent, a co tydzień w Wielkiej Brytanii wyrzuca się 13 milionów sztuk odzieży, co daje 300 000 ton rocznie. budynku Empire State.

Odkryli również szacunki, że do 2033 r. jedna trzecia garderoby będzie wykonana z „uwielbianej wcześniej” odzieży, terminu, który Loop Generation preferuje od swojego odpowiednika „z drugiej ręki lub z drugiej ręki”.

Używane przedmioty od sprzedawców w parach są wymieniane na platformie internetowej firmy, a następnie wysyłane do kupujących po sprzedaży, podczas gdy niektóre są używane do przechowywania regularnych wyskakujących okienek, które odbywają się co 1-2 miesiące w całym Londynie, z jednorazowym przechowywaniem również raz w Paryżu .epizod

Krzymowski powiedział: „Zdecydowanie czuję, że kupowanie rzeczy z drugiej ręki nie jest już dziś dla wielu pokoleń tematem tabu i otrzymaliśmy wiele pochwał i słów poparcia dla naszej inicjatywy, na przykład osób tagujących na Instagramie po zakupie ubrań od nas.

„Niektórzy ludzie też od nas kupowali, a potem odkładali ubrania z powrotem do odsprzedaży, to dokładnie nasz pomysł na pierścionek”.

Z dwóch pudełek z odzieżą Loop Generation rozrosła się od czasu swojej premiery w lipcu 2019 r. do outletu i magazynu 5000 artykułów działających w biurze w dzielnicy Soho w Londynie.

Z dwóch pudełek z odzieżą Loop Generation rozrosła się od czasu swojej premiery w lipcu 2019 r. do outletu i magazynu 5000 artykułów działających w biurze w dzielnicy Soho w Londynie.epizod

Używane przedmioty od sprzedawców w parach są wymieniane na platformie internetowej firmy, a następnie wysyłane do kupujących po sprzedaży, podczas gdy niektóre są używane do przechowywania regularnych wyskakujących okienek, które odbywają się co 1-2 miesiące w całym Londynie, z jednorazowym przechowywaniem również raz w Paryżu .

Pomysł, podobnie jak inne strony z modą z drugiej ręki, pozwala ludziom sprzedawać używane ubrania za pośrednictwem platformy, jednak założyciele chętnie podkreślają różnice w ich platformie, w tym rodzaj sprzedawanych przedmiotów. .

Krzymowski powiedział TFN: „Różnica między nami a innymi platformami polega na tym, że wszystkie rzeczy, które sprzedajemy, mamy pod ręką, co oznacza, że ​​gdy ktoś kupi je online, możemy je wysłać, podczas gdy w przypadku innych platform z odzieżą używaną sprzedawca musi najpierw wysłać przedmiot na platformę, zanim zostanie sprawdzony i wysłany do kupującego, więc występuje opóźnienie.

Szacuje się, że do 2033 roku jedna trzecia garderoby będzie składać się z ubrań „kochanych wcześniej”, czyli terminu, który Loop Generation preferuje od swojego odpowiednika „z drugiej ręki lub używanego”.epizod

„Poza tym nasza platforma jest zaprojektowana z myślą o pewnej estetyce, w zasadzie bierzemy ubrania, które nosimy, i umieszczamy je na liście.

„Gdybym miał to zdefiniować, opisałbym go jako fajny, nowoczesny i pożądany mod, który oferuje jedyne w swoim rodzaju elementy, które podnoszą codzienność. Ubrania również pochodzą głównie od marek z wyższej półki i sprzedajemy je po 80 procentach zalecanej ceny detalicznej.

„Kolejną innowacją jest to, że sprzedajemy kosmetyki, co robi niewiele platform.

epizod

„Zdecydowanie czuję, że kupowanie używanych rzeczy nie jest już dzisiaj tematem tabu dla wielu pokoleń” – powiedział Krzymowski.epizod

„Zdecydowana większość tych zapachów nigdy nie była otwierana lub to zapachy, które zostały rozpylone tylko kilka razy, ale wyraźnie to stwierdzamy, jeśli tak jest.

„Ludzie często otrzymują niechciane artykuły kosmetyczne w prezencie i nie całkiem się je otwierają, więc pomyśleliśmy, dlaczego mają się marnować”.

Krzymowski i Koziela pracują teraz nad odpowiednim miejscem do założenia stałego sklepu w Londynie dla Loop Generation, przy czym para nie wyklucza możliwych przyszłych planów ekspansji na inne kraje, w tym sprowadzenia Loop Generation do ich domu w Polsce.