Kolorowi ludzie Jest to marka lakierów do paznokci należąca do czarnych, założona przez Jacqueline Carrington.
Do założenia firmy zainspirowała ją widok swojej 3-letniej córki wracającej z domu babci z lakierem do paznokci.
„Nie miałam w domu niczego, co mogłoby zmienić kolor jej lakieru do paznokci i nadążyć za jej nowym zainteresowaniem. To wzbudziło moje zainteresowanie i przypomniało mi, kiedy byłam dzieckiem i pomijałam noszenie lakieru do paznokci, ponieważ grałam w koszykówkę i nigdy nie widziałam lakier do paznokci na moich brązowych dłoniach”.
Kiedy Jacqueline weszła do sieci w poszukiwaniu lakieru do paznokci, była zszokowana, widząc, że nic się nie zmieniło, jeśli chodzi o aktorstwo.
„Chciałam stworzyć markę lakierów do paznokci, która wybierałaby kolory pasujące do różnych odcieni brązowej skóry jako pierwszy pomysł, a nie refleksja. W miarę jak zagłębiałam się w nasze wartości, naszą misją stało się celebrowanie i reprezentowanie osób kolorowych z całego świata poprzez opowiadanie naszych historii poprzez kolekcje lakierów do paznokci. Nazwa People of Color ma dosłownie reprezentować nas z całego świata i metaforycznie, ponieważ wszyscy żyjemy w świecie kolorów! „
Co wpływa na wybór koloru?
Większość naszej kolekcji lakierów do paznokci wykorzystujemy do opowiadania barwnych historii ludziom z całego świata. Kiedy przychodzi nam do głowy jakiś temat, to właśnie historie i inspiracje związane z tematem kolekcji naprowadzają nas na wybrane kolory.
Każdy kolor ma swoją historię i znaczenie. Stworzyliśmy kolekcje celebrujące wpływ czarnej kultury w Ameryce, z kolekcją o nazwie For the Culture, w kolorach takich jak Around the Way Girl (limonkowa zieleń) i Soul Glo (jasny pomarańczowy).
Uhonorowaliśmy kolorowe kobiety królowej, tworząc kolekcję o nazwie Queen Collection, zawierającą kolory inspirowane i nazwane na cześć królowych Moremi, Liliuokalani, Makeda, Rani Chinamma i Anakona.
Staramy się opowiadać autentyczne historie i od czasu do czasu będziemy wykorzystywać naszą społeczność do współpracy z kuratorami z określonej kultury/pochodzenia, aby dzielić się swoimi historiami, wybierać kolory i polskie nazwy.
Jakie umiejętności biznesowe chciałbyś opanować z dnia na dzień?
Twórz treści! Och, czas i energia potrzebne do organizowania, tworzenia, planowania i planowania treści nigdy się nie kończą! Od ponad 3 lat działam w People of Colour, a wciąż czuję się pozostawiony w tyle w świecie tworzenia treści i trendów.
Jaki jest jeden zabawny fakt, który powinniśmy o tobie wiedzieć?
Co ciekawe, nie lubię czekolady. Nigdy nie lubiłem jej smaku ani zapachu. Dzięki temu mój mąż nie musiał go kupować podczas żadnych uroczystości czy świąt. kupa śmiechu.
Związane z
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Najważniejsze Wyzwania i Trendy Gospodarcze 2025: Co Czeka Polską Ekonomię?
DogeCoin – Historia, Popularność i Znaczenie w Świecie Kryptowalut
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex