Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Obchody 25. urodzin Pokémona są kontynuowane dzięki przejęciu przestrzeni do gier Selfridges – ToyNews

Obchody 25. urodzin Pokémona są kontynuowane dzięki przejęciu przestrzeni do gier Selfridges – ToyNews

Firma Pokémon Company International nabyła część przestrzeni do gier Selfridges w trzech sklepach w Wielkiej Brytanii.

Tymczasowa aktywacja, która rozpoczęła się 13 grudnia i potrwa do końca stycznia, wpisuje się w ostatnią uroczystość z okazji całorocznych obchodów 25-lecia marki.

W sklepach Selfridges na Oxford Street w Londynie, na Bullring w Birmingham i na Trafford Centre w Manchesterze utworzono specjalnie oznakowane obszary, aby promować kolekcję Pokémonów w sklepie i zapewnić zabawę i wciągające wrażenia fanom w każdym wieku. Oprócz szerokiej gamy produktów Pokémon, aktywacja zapewnia również wspaniałe możliwości robienia zdjęć, w tym wizyty postaci w kostiumach w sklepie Oxford Street.

Pokémon Spaces ma design Pikachu – kultowy Pokémon był twarzą naszej 25. rocznicy. Jego jasnożółty obraz można zobaczyć na wyświetlaczach i półkach, a także na ekranach cyfrowych udostępniających treści promocyjne z filarów różnych marek Pokémon.

Zwycięzca Best Gaming Licensed Property na 2021 License Awards, Pokémon oferuje szeroką gamę produktów za pośrednictwem wyskakujących okienek, w tym przedmioty z okazji 25-lecia.

Na ekranie są gry z Jazwares (dystrybuowane przez Character Options), w tym ekscytujące ponowne wydanie zestawu z plecakiem o tematyce wulkanicznej, a także nowe srebrne figurki i plusz Pokémon. Zestawy konstrukcyjne i przedmioty kolekcjonerskie firmy Mattel od Wand Company i Funko Pop! Dostępne są również ekskluzywne. Nowe Poké Balls firmy Wand zawierają najnowsze wydanie, Dusk Ball Edition, a nowy Funko Pop! Pokémon zawiera srebrne metalowe figurki rocznicowe.

Dostępna jest również nowa wersja wiodącej na rynku gry Pokémon Trading Card. Pokemon TCG: imprezy Świętowanie 25-lecia marki, w tym remake klasycznych kart TCG. Powszechnie opisywana jest nowa wersja Miecz i Tarcza – Uderzenie Fuzji ekspansja.

„Cieszymy się, że po raz kolejny współpracujemy z Selfridges przy tej ekscytującej działalności”, mówi Matthew Gallant, dyrektor ds. licencjonowania (EMEA) w Pokémon International. „Mieliśmy niesamowity rok, świętując naszą 25-tą rocznicę i nie ma lepszego sposobu na zakończenie uroczystości niż przejęcie tak prestiżowego sklepu. Jesteśmy pewni, że fani starzy i nowi będą zachwyceni tym, co jest w ofercie, gdy będą odwiedź nasze zabawne i żywe wyskakujące okienka Pokemon”.

Przejęcie jest następstwem udanej współpracy z Selfridges w 2018 roku, w jej flagowym sklepie na Oxford Street, który obejmował markową ścianę, ekskluzywne towary i specjalne wydarzenie.

Jazwares rozszerza prawa do produkcji Pokémon Master