Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Nets zwiększa swoją obecność POS w Polsce dzięki przejęciu Simapki

Nets zwiększa swoją obecność POS w Polsce dzięki przejęciu Simapki

Polskie ePłatności (PeP), część European Paytech Nets / Nexi Group, nabyły większościowy pakiet udziałów w Team4U, właścicielu Cimapki – aplikacji dla właścicieli sklepów i punktów usługowych.

Nets zwiększa swoją obecność POS w Polsce dzięki przejęciu Simapki

Simapka to aplikacja dla właścicieli sklepów i punktów usługowych w Polsce

Posunięcie to jest następstwem kilku przejęć dokonanych przez PeP w ciągu ostatnich pięciu lat w obszarze płatności bezgotówkowych, w tym NeoTu, PayUp, TopCard, Billbird i PayLane.

Simapka dostarcza rozwiązania optymalizujące procesy dystrybucji i sprzedaży dla placówek handlowych. Aplikacja udostępnia nowe funkcje w usługach finansowych, w tym rejestrację kart SIM, sprzedaż doładowań GSM lub kart podarunkowych, przenoszenie numeru między operatorami oraz pożyczki i ubezpieczenia.

„Wspólnie z PeP i Team4U chcemy stworzyć ekosystem, w którym płatności będą mogły być dokonywane za pośrednictwem szerokiej gamy usług dodatkowych oferowanych przez Point of Sale (POS)” – mówi Robert Hoffman, CEO Nets Merchant Services, części Nexi Group. .

Według Narodowego Banku Polskiego w 2021 r. w Polsce pojawi się prawie 100 tys. nowych terminali – a ponad 30 tys. to terminale PeP POS. To najwyższy roczny wzrost liczby terminali na polskim rynku, odzwierciedlający preferencje konsumentów do terminali POS akceptujących najnowsze płatności cyfrowe i pozycjonujący PeP w pierwszej trójce największych operatorów płatności w kraju.

„Wprowadzenie naszej firmy do Grupy PeP – najszybciej rozwijającego się dostawcy rozwiązań płatniczych w Polsce w ubiegłym roku – otwiera przed Simapką wiele nowych możliwości” – komentuje Rafał Rasmus, CEO Team4U.