Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Kester Black zdobywa klientów, dostarczając 100 000 butelek lakieru do paznokci

Kester Black zdobywa klientów, dostarczając 100 000 butelek lakieru do paznokci

Założycielka marki kosmetyków produkowanych etycznie, Kester Black, opowiedziała, jak jej zespół uratował ponad 100 000 sztuk lakierów do paznokci przed odpadami po niszczycielskiej powodzi.

Anna Ross wykorzystała to doświadczenie, aby pomóc innym markom dotkniętym katastrofą w znalezieniu innowacyjnych rozwiązań, doradzając im jednocześnie, aby koniecznie zapoznawały się z drobnym drukiem swoich polis ubezpieczeniowych.

Urodzony w Nowej Zelandii przedsiębiorca przybył do Melbourne w 2009 roku i w 2012 roku wprowadził na rynek sześć pierwszych lakierów do paznokci Kester Black, a następnie zarejestrował firmę w 2014 roku.

W ostatnim tygodniu stycznia 2023 r. w Auckland nawiedziły ulewne deszcze, które zalały magazyn, w którym przechowywany był asortyment firmy.

Przy ponad 100 000 jednostek zapasów przechowywanych w obiekcie sam pakiet był wart 70 000 dolarów. Było to największe zamówienie na akcje spółki w historii.

Kester Black uszkodzony towar w magazynie. Źródło: dostawca

Mówiąc do Inteligentna firmaRoss twierdzi, że firma jest ubezpieczona przez firmę ubezpieczeniową magazynu. Firma ubezpieczeniowa nie zapłaciła jednak tej kwoty, ponieważ uznała, że ​​magazyn nie dopuścił się zaniedbań w obchodzeniu się z zapasami Kestera Blacka.

Firma pozostaje z ogromnymi ilościami lakieru do paznokci, który został poważnie uszkodzony przez powódź – i nie ma wsparcia ubezpieczeniowego.

Proces ratowania jednostek obejmował opróżnienie opakowań, wyrzucenie uformowanego czarnego kartonu i zeskrobanie opakowań przyklejonych do lakieru do paznokci.

Jak się okazuje, proces ten był bardzo żmudny i kosztowny. Producent lakierów do paznokci musiał zadbać o to, aby produkty były bezpieczne dla konsumentów.

„Odnotowaliśmy znaczne straty w lakierze do paznokci” – powiedział Ross.

„Proces radzenia sobie z każdym z nich kosztowałby więcej, niż kosztował [of the product]„.

Inną opcją Kester Black poza oszczędzaniem lakieru do paznokci była utylizacja lakieru, jednak Ross nie uważał, że jest to opcja dla ekologicznej marki.

READ  „Dzięki polskiej umowie będziemy żyć jak reszta Europy”. Jak daleko powinniśmy nadrobić zaległości?

„Kester Black opiera się na zrównoważonych wartościach” – powiedziała.

Z powodu pleśni zespół musiał wrzucić 1100 litrów kartonu do koszy na kółkach w celu wyrzucenia, ponieważ nie nadawał się do recyklingu.

„To było druzgocące. Musiałam wyrzucić lakier do paznokci w postaci folii plastikowej na wysypisko śmieci, ale nie mogłam tego zrobić” – powiedziała Ross.

co się działo później

Zamiast tego firma Kester Black zwróciła się do swojej społeczności i w grudniu uruchomiła wyprzedaż „Idealnie niedoskonała”, oferując produkty po znacznie obniżonych cenach.

Nie wierząc, że klienci rzeczywiście będą chcieli kupić lakier do paznokci, który znalazł się w wodach powodziowych, Ross była zaskoczona odpowiedzią, jaką otrzymała.

Gdy rozpoczęła się wyprzedaż w drugi dzień świąt, uratowany lakier do paznokci zniknął w ciągu dwóch tygodni, bijąc rekord największej liczby zakupów firmy.

Czarny Kester

Uszkodzony zestaw buteleczek z lakierem do paznokci Kester Black. Źródło: dostawca

„Mamy wielu klientów, którzy chcą kupić tę markę, ale nie stać ich na to, ponieważ lakier do paznokci za 28 dolarów jest naprawdę drogi” – powiedziała. „Obniżka ceny do 10 dolarów pozwoliła dużej liczbie nowych klientów aby również wypróbować tę markę.” „.

Po powodziach Rossowi nie udało się uzyskać ubezpieczenia w magazynie w Auckland, w którym przechowywano kosmetyki, dlatego zdecydował się przenieść cały asortyment Kester Black do innego miejsca w Christchurch.

„Ludzie ślepo wierzą w ubezpieczenia” – stwierdziła.

Zdobyta wiedza

Jedna z lekcji, jaką Kester Black radzi innym firmom, to komunikowanie się z klientami i informowanie ich o tym, co się dzieje i jak może to wpłynąć na ich doświadczenia z firmą.

„Pomaga także zarządzać oczekiwaniami” – powiedział Ross.

„Gdyby to była tylko sprzedaż dobrego asortymentu i realizacja zamówień zajęłaby nam tyle czasu, zostałaby anulowana i wszyscy by nas znienawidzili” – stwierdziła.

„Nauczyłem się także, że nigdy nie należy polegać na cudzym ubezpieczeniu”.

„To była dość duża strata, która miała na nas wpływ przez resztę roku. W zasadzie przez cały rok po prostu próbowaliśmy się po niej odrobić” – powiedziała.

Ross wzywa firmy w Australii, aby uczyły się od Kestera Blacka i chroniły swoje towary podczas klęsk żywiołowych, a jednocześnie prowadziły dochodzenia dotyczące firm ubezpieczeniowych.

„Kiedy podzieliliśmy się naszą historią, wiele osób z Queensland skontaktowało się z nami i powiedziało: «Mój wujek stracił wszystko»” – powiedziała.

„Właściwie zwrócili się do rzecznika ze wszystkimi firmami ubezpieczeniowymi. I wszyscy zapłacili”.

Jednym z elementów przywracania marki była lojalna baza klientów i niesamowite wsparcie, które Ross twierdzi, że otrzymała podczas całego procesu.

„Nasi klienci to najlepsi ludzie na świecie” – powiedział Ross.

„Cieszę się, że zbudowaliśmy firmę wokół zrównoważonych i etycznych wartości, ponieważ oznacza to, że przyciągamy właściwych klientów”.