Umowa Netflix/Nielsen rozszerza się na Stany Zjednoczone, Meksyk i Polskę
18 stycznia 2023 r
Usługa przesyłania strumieniowego Netflix rozszerzyła swoją umowę pomiarową z firmą Nielsen o wieloletnią umowę na dostarczanie liniowych i strumieniowych danych o odbiorcach w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Polsce.

Wraz z rozszerzeniem Netflix będzie teraz subskrybować krajowe dane pomiarowe telewizji Nielsena i oceny platform streamingowych w USA; Podczas pobytu w Meksyku i Polsce Netflix będzie subskrybować wieloplatformowe statystyki odbiorców pochodzące z paneli transmisji strumieniowych na każdym rynku. Wiceprezes Netflix ds. strategii, planowania i analityki, Pablo Perez De Rosso, mówi, że umowa pokaże, gdzie widzowie w tych krajach spędzają czas – i jak zmieniają się ich wzorce konsumpcji.
Kim Gilberti (na zdjęciu), starszy wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Nielsen, dodał: „Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z firmą Netflix, aby zapewnić im informacje potrzebne do zrozumienia swoich odbiorców w miarę ewolucji konsumpcji mediów. Zbliżamy się do dostarczania porównywalnych i zdezagregowanych danych na różnych ekranach i platformach Nielsena JedenTa umowa z Netflix to kolejny świetny przykład tego, jak Nielsen ma dobrą pozycję do kierowania ruchem pomiaru oglądalności teraz iw przyszłości”.
Strony internetowe: www.netflix.com I www.nielsen.com .
2006-22 Wszystkie artykuły napisane i zredagowane przez Mela Crowthera i/lub Nicka Thomasa.

„Totalny maniak jedzenia. Nerd zombie. Idol z przyszłości. Wichrzyciel. Badacz mediów społecznościowych”.

More Stories
10 spraw urzędowych, które załatwisz online z Profilem Zaufanym
Why InsFollowPro.com is the Best Place to Buy Instagram Likes
Jak obstawiać baseball u Rabona bukmacher