Trzy oryginalne gry Assassin’s Creed miały zakończyć się tym, jak Desmond i Lucy opuścili Ziemię statkiem kosmicznym, aby stać się nowym Adamem i Ewą. Jednak sprawy nie potoczyły się w ten sposób, ponieważ w miarę rozwoju serii postacie zostały usunięte, a niektórzy deweloperzy opuścili zespół.
Zostało odkryte wcześniej Assassin’s Creed III Pierwotnie byłby to koniec serii. Zamiast zakończyć to, co się w końcu wydarzyło, Desmond zobaczy, że 2012 ’Scenariusz apokalipsy przeciwko Abstergo wykorzystujący wiedzę zdobytą od jego historycznych krewnych. Imię Lucy jest w rzeczywistości nawiązaniem do Lucy australopithecus afarensis, jednej z naszych najwcześniej odkrytych przodków, w odniesieniu do jej i Desmonda podróży, by osiedlić się w nowym miejscu.
Ciesz się próbką największych wzlotów i upadków Assassin’s Creed Walhalla I może udajemy, że tak właśnie rozegrała się seria w alternatywnym wszechświecie, w którym wszyscy udali się w kosmos.
Po tym, jak Desmond walczy z serialowym złoczyńcą Abstergo, planuje ucieczkę. Według słów twórcy Assassin’s Creed, Patrice’a Désilets, w wywiadzie z belgijskim badaczem: Lars de Weldt, o tym, jak para ucieka, „Boom! To przerażający statek kosmiczny”.
Rozmawiając z Eurogamer, Dyrektor Kreatywny Assassin’s Creed IIIAlex Hutchinson potwierdził ten oryginalny pomysł na wielkie współczesne spotkanie z Desmondem jako bohaterem. Pisarz serialu Darby McDevitt wyjaśnił w 2014 roku, jak zmieniła się idea finału serialu.
„Zakończenie trylogii Desmonda trochę się zmieniło, ale zawsze miało się to skończyć w ten sposób. A potem około dwa lata temu (2012) zaplanowaliśmy kolejną historię … przenieśliśmy się od konkretnego miejsca, w którym historia się skończy.”
Niektóre czynniki w studiu doprowadziły do tej zmiany. Najpierw w zaawansowanym samouczku dla kanadyjskiego magazynu Gry wideoDésilets twierdził, że aktorka Lucy, Kristen Bell, pokłóciła się ze studiem po tym, jak zażądała tantiem za swoją rolę. W związku z tym Lucy została zabita pod koniec Walcząc z credo Bractwa W scenie, która rozgniewała masy…
Mniej więcej w tym czasie McDevitt wyjaśnił, że studio zmieniło swoje myślenie. Historie nie muszą już mieć definitywnego końca. „Ta historia ma swój koniec, ale ponieważ cała historia jest dla nas otwarta, widzimy wszechświat jako Lekarz z Napisz coś… Możliwości jest tak wiele, że nie chcemy, aby wszechświat skończył się na dobre, ale możemy mieć historie, które mają zakończenia. „
Metafora Adama i Ewy była kontynuowana w późniejszych grach z najnowszym odniesieniem pochodzącym z Assassin’s Creed Walhalla.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie