Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Daily Research News Online no. 34456

Umowa Netflix/Nielsen rozszerza się na Stany Zjednoczone, Meksyk i Polskę

18 stycznia 2023 r

Usługa przesyłania strumieniowego Netflix rozszerzyła swoją umowę pomiarową z firmą Nielsen o wieloletnią umowę na dostarczanie liniowych i strumieniowych danych o odbiorcach w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Polsce.

Kim GilbertiW październiku Nielsen zdeklarowany Zacznie raportować dane dotyczące oglądalności dla Netflix w USA na początku tego roku, wraz z poprzednim produktem Digital Advertising Ratings (DAR). Ogłoszenie to było pierwszym przypadkiem, w którym oglądalność Netflix została ogłoszona w taki sam sposób, jak transmisja i inne kanały telewizyjne.

Wraz z rozszerzeniem Netflix będzie teraz subskrybować krajowe dane pomiarowe telewizji Nielsena i oceny platform streamingowych w USA; Podczas pobytu w Meksyku i Polsce Netflix będzie subskrybować wieloplatformowe statystyki odbiorców pochodzące z paneli transmisji strumieniowych na każdym rynku. Wiceprezes Netflix ds. strategii, planowania i analityki, Pablo Perez De Rosso, mówi, że umowa pokaże, gdzie widzowie w tych krajach spędzają czas – i jak zmieniają się ich wzorce konsumpcji.

Kim Gilberti (na zdjęciu), starszy wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Nielsen, dodał: „Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z firmą Netflix, aby zapewnić im informacje potrzebne do zrozumienia swoich odbiorców w miarę ewolucji konsumpcji mediów. Zbliżamy się do dostarczania porównywalnych i zdezagregowanych danych na różnych ekranach i platformach Nielsena JedenTa umowa z Netflix to kolejny świetny przykład tego, jak Nielsen ma dobrą pozycję do kierowania ruchem pomiaru oglądalności teraz iw przyszłości”.

Strony internetowe: www.netflix.com I www.nielsen.com .

2006-22 Wszystkie artykuły napisane i zredagowane przez Mela Crowthera i/lub Nicka Thomasa.