Puls Biznesu pisze, że „Q-commerce”, czyli handel internetowy z szybką dostawą, zainteresował się także siecią sklepów spożywczych Żabka.
Wojciech Olkuśnik / PAP
Coraz więcej polskich firm testuje e-zakupy pod kątem natychmiastowej dostawy, bo potencjał branży przyciąga nie tylko start-upy, ale także największych graczy na rynku detalicznym, podał w czwartek dziennik biznesowy Puls Biznesu.
Gazeta podała, że sieć supermarketów Biedronka, której właścicielem jest Jeronimo Martins Polska, ogłosiła niedawno spółkę joint venture o nazwie BIEK z platformą dostarczania telefonów komórkowych Glovo.
„Zaoferowali klientom ekspresowy transport zamówionych produktów przez aplikację” – napisał Puls Biznesu. „Czas oczekiwania na zakupy: 15 minut. Usługa będzie teraz dostępna w sześciu miastach, a dostawy będą odbywać się w promieniu dwóch kilometrów od małych centrów dystrybucyjnych w Pedronce.”
Puls Biznesu pisze, że „Q-commerce”, czyli handel internetowy z szybką dostawą, zainteresował się także siecią sklepów spożywczych Żabka.
Według gazety Żabka współpracuje ze startupem Lite e-Commerce, który uruchomi w Warszawie pilotażową sieć „ciemnych sklepów” oraz lokalne hurtownie, które umożliwią szybką dostawę. Nowa sieć pomoże rozwinąć nową usługę dostawy o nazwie Jush.
„Sieć oficjalnie ogłosiła w środę, że rozpoczęła testowanie usługi Żabka Jush, w ramach której mieszkańcy wielu rejonów Warszawy będą mogli zamawiać zakupy z katalogu 1300 produktów za pomocą aplikacji iOS.Dostarczone w 15 minut. ”
Gazeta dodała, że perspektywa szybkiego rozwoju sektora „e-commerce” przyciągnęła do aktywności na rynku nowych graczy oraz start-upy wspierane przez międzynarodowe fundusze inwestycyjne.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Najważniejsze Wyzwania i Trendy Gospodarcze 2025: Co Czeka Polską Ekonomię?
DogeCoin – Historia, Popularność i Znaczenie w Świecie Kryptowalut
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex