Wto Lady GagaI Pharrell Williams, I Selena Gomez Podsumowując, oznaką sukcesu w 2021 roku nie jest gwiazda na Hollywood Boulevard, ale wprowadzenie na rynek linii kosmetyków. Zaufaj Harry’emu Stylesowi, aby wyrzucić resztę z wody.
Wczoraj gwiazda boysbandu, która zmieniła kulturę i modę na molocha, ogłosiła premierę zadowolenie Opisywany jako „Marka na całe życie”. Pierwszy komercyjny projekt Styles obejmuje linię lakierów do paznokci, rozświetlające serum-podkład oraz olejek do oczu i ust.
Zgodnie z mottem „Znajdź to, co działa dla Ciebie”, misją tego projektu jest „dostarczanie ekscytujących doświadczeń i produktów, które pobudzają zmysły i usuwają granice”. Styles zadeklarował, że ma nadzieję „rozwiązać mit o binarnej egzystencji”.
Satysfakcja jest sprzeczna z przestarzałymi poglądami branży kosmetycznej na temat ukrywania i ukrywania. Zamiast tego „oświetlenie” i „podświetlenie” to modne hasła dla wzorców. Wydaje się, że w tej marce chodzi o celebrowanie tego, co już istnieje i zachęcanie klientów do bycia sobą.
Niewątpliwie ideą tej linii beauty jest przedłużenie wyjątkowej i szanowanej estetyki Styles. Jego charakterystyczny wygląd obejmuje wszystko, od garniturów w kwiaty po pierzaste boa i jest wynikiem wieloletniej współpracy z brytyjskim projektantem Harrym Lambertem.
Nowy projekt, który był miłym zaskoczeniem dla fanów, dość szybko wysłał media społecznościowe, gdy został ogłoszony, wraz z wywiadem i sesją okładkową z oszołomiony. We wstępie do naszego grudniowego numeru pojawia się ujęcie wzorów autorstwa fotografa Rafaela Pavarottiego, zaprojektowane przez redaktora naczelnego Eba Camarę. Atrakcyjne zdjęcie, na którym piosenkarz stoi na zabytkowym motocyklu, mając na sobie fioletowe latarki i pojedynczą kurtkę (wycięty tak, by odsłonić jego tors) Ponad 5 milionów polubień na Instagramie w ciągu 24 godzin.
Styliści (o czym miłośnicy Styles wiedzą) będą musieli poczekać do 29 listopada, aby zdobyć zestaw, ale już teraz mogą zamówić w przedsprzedaży. Ceny zaczynają się od 16 £ za Perłowe Szczyty, bezbarwny lakier do paznokci dający efekt „ledwie obecny” lub pomaluj na inne kolory, 50 £ za Idealny zestaw do polerowania, który jest dostarczany z naklejkami z alfabetem.
Podczas gdy pielęgnacja skóry również znajduje się w kolekcji – Perłowe Serum Rozjaśniające i miłe pióro Będzie również dostępna – paznokcie są oczywistym celem dla Styles, których zabawne używanie lakieru stało się czymś w rodzaju stylowej wizytówki.
„Zacząłem od lakieru do paznokci, ponieważ był to rodzaj odrodzenia tego, do czego był”, mówi Styles Dazed. „Widzę kolor na kwiatku, tapecie lub czymś takim i myślę:„ Och, chcę to nałożyć na moje paznokcie. „
Deliciousness to wersja zakwasu Stylesa. Epidemia przypisywana jest jej początkowi. „To był zabawny mały projekt, ale podczas pandemii czułem, że to coś więcej niż tylko lakier do paznokci” – mówi. „Naprawdę uważam, że istotą zabawy jest znajdowanie tych małych chwil radości i pokazywanie ich ludziom”.
Jeśli Styles planuje przeskoczyć od muzyka do potentata, Pleasing to doskonałe miejsce na rozpoczęcie. Twierdzi jednak, że jego projekt to coś więcej niż reklama celebrytów. „Nie sądzę, aby przyłożenie czyjejś twarzy do czegoś sprzedawało zły produkt” – mówi Styles w wywiadzie.
Nie ma wątpliwości, że piękno ma teraz poważną wartość. W lipcu światowy przemysł kosmetyczny został wyceniony na 511 miliardów dolarów, a popularne marki zdobywały coraz większy udział w rynku. Fenty Beauty, linia produktów, którą Rihanna wprowadziła na rynek w 2017 roku, zasługuje teraz 2,8 miliarda dolarów. Haus Labs Lady Gagi jest uważana za trzecią najbardziej udaną linię kosmetyków dla celebrytów na świecie.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Najważniejsze Wyzwania i Trendy Gospodarcze 2025: Co Czeka Polską Ekonomię?
DogeCoin – Historia, Popularność i Znaczenie w Świecie Kryptowalut
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex