Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pasta do butów Kiwi znika z brytyjskich półek z powodu covid i autokarów

Pasta do butów Kiwi znika z brytyjskich półek z powodu covid i autokarów

Czołowy producent past do butów wycofuje swoje produkty z Zjednoczone Królestwo Półki są w tak zwanym „znaku czasu”.

Założona w 1906 roku firma Kiwi jest sprzedawana w ponad 180 krajach i produkuje ponad 50% światowych past do butów.

Zmiany w schematach pracy spowodowane COVID-19a także rosnąca preferencja dla obuwia codziennego, takiego jak trampki, została zasugerowana jako powód wyjścia firmy z Wielkiej Brytanii.

Rzecznik Kiwi powiedział, że „wzrost liczby zwykłych butów, które nie wymagają formalnego polerowania i ogólny spadek liczby konsumentów polerujących swoje buty w Wielkiej Brytanii” skłonił ich do wycofania się z rynku brytyjskiego.

Ale podkreślili, że „będzie nadal aktywny na rynkach, na których formalna pielęgnacja obuwia pozostaje istotna”.

Założona w Melbourne, Australiazostała założona w 1906 roku, a marka stała się ostoją w brytyjskich domach, a firma sprzedawała 250 milionów skrzynek rocznie do wczesnych lat 80-tych. Wojsko jest również głównym konsumentem środka do polerowania kiwi do czyszczenia i polerowania obuwia.

Jeden z konkurentów, Cherry Blossom, zauważa, że ​​wycofanie się jest ogromną szansą na ich rozwój.

Natasha Seal-Jones, dyrektor ds. marketingu, powiedziała: „W Twoim kroku zawsze jest miejsce na błyszczenie. Niezależnie od tego, czy chodzi o rozmowę o pracę, wesele czy imprezę, noszenie błyszczących, czystych butów dodaje pewności siebie i ta potrzeba nigdy nie znika. Chcemy dawać ta pewność”.

David James, szef rodzinnej firmy zajmującej się czyszczeniem obuwia, powiedział Mail on Sunday Kiwi, że wycofanie się firmy było „znakiem czasu”.

62-latek, którego firma rodzinna w Londynie zaczęła działać 100 lat temu, kontynuował: „Częściowo dzieje się tak dlatego, że ludzie znacznie rzadziej noszą eleganckie garnitury i buty. Covid przyspieszył to dzięki większej liczbie pracy w domu, ale to był Trend istnieje wcześniej.

„Coraz częściej buty sportowe są noszone – nawet do pracy. Podczas gdy buty umierają, trampki żyją.”

Firma macierzysta Kiwi, SC Johnson, powiedziała: „Po dokładnej ocenie, [SC Johnson] Zdecydowałem się wyjść z branży pielęgnacji obuwia w Wielkiej Brytanii, aby przekierować nasze inwestycje i zasoby na biznes i strategiczne inicjatywy firmy.

„Dzięki tej decyzji SCJ nie będzie już dystrybuować Kiwi na tym rynku”.