Anna Ross, założycielka Kester Black, mówi, że marka oferuje klientom trwałe, luksusowe produkty „za połowę ceny”.
Od skromnych początków nowozelandzkiej firmy jubilerskiej po strony Vogue i Elle, Anna Ross wyniosła Kestera Blacka do międzynarodowej sławy. Halal i wegańskie bezemisyjne produkty kosmetyczne mają na celu dawanie
Klienci z branży mody w przystępnej cenie, dzięki czemu rozprzestrzeniasz się w domu i na całym świecie.
Co robisz w Kester Black?
Tworzymy produkty kosmetyczne o wysokiej wydajności, które są lepsze niż luksusowe marki, ale za połowę ceny. Ponadto myślimy o zrównoważonym rozwoju, więc Ty nie musisz.
Nie musisz poświęcać doświadczenia, aby uzyskać niesamowite rezultaty. Nie musisz zadowalać się produktami, które są „w porządku”, ponieważ sprawiają, że czujesz się dobrze i mają osobowość i styl. Zasługujesz na to, co najlepsze z obu światów. I na pewno nie potrzebujesz decyzji dotyczących urody, aby narazić na szwank Twoje wartości.
Każdy produkt, który tworzymy, jest tworzony w określonym celu i intencji — z Tobą, Twoim doświadczeniem i wynikami na czele wszystkiego, co robimy. Od składników, które decydujemy się umieścić w naszych recepturach, po zmysłowe doznania związane z ich używaniem, nasze produkty naprawdę działają. I oczywiście wszystko to odbywa się z obiektywem, aby lepiej działać na tym świecie i pomóc Ci wykonać swoją część.
Jaka jest motywacja do podjęcia pracy?
To był naprawdę szczęśliwy przypadek. Kester był moim czarnym linię biżuterii i chciałem dodać trochę koloru do moich srebrnych pierścionków. Dowiedziałem się, że farbą emaliową można pokolorować srebro, więc kupiłem trochę lakieru do paznokci (emalii), aby przetestować teorię. Wtedy pomysł utknął i postanowiłem stworzyć małą kolekcję, aby dodać ją do mojego sklepu internetowego. Po zbadaniu branży kosmetycznej byłem przerażony, że na rynku nie ma kosmetyków, które zdawałyby się poważnie traktować etyczną produkcję, więc sam starałem się wypełnić tę lukę. Uruchomiłem Six Colors w sierpniu 2014 roku i potroiłem sprzedaż w ciągu trzech miesięcy.
Jakie jest Twoje tło?
reklamy
Studiowałem, aby uzyskać tytuł licencjata z mody na Politechnice Otago i przez 12 lat pracowałem za granicą w Melbourne. [I spent] Pracowałam kilka lat w branży modowej, ale kiedy zaproponowano mi wymarzoną pracę, zdecydowałam się ją odrzucić i skupić wyłącznie na Kester Black, ponieważ miałam przeczucie, że Kester Black ma w sobie coś wyjątkowego.
Jakie jest główne wyzwanie, przed którym stoisz w branży?
Znalezienie zrównoważonych opcji pakowania. To ekscytujące stworzyć piękny produkt tylko po to, by odkryć, że kiedy dojdziesz do pozyskiwania i pakowania, nie ma wielu opcji. Zawsze robimy, co w naszej mocy, ale między innymi dlatego nie wprowadziliśmy wielu nowych produktów w ciągu ostatnich kilku lat. Producenci opakowań nie chcą rozwijać, ponieważ przeprowadzanie testów na nowych materiałach jest zbyt drogie. Uwzględnienie w opakowaniach plastiku pochodzącego z recyklingu oznacza większe zróżnicowanie wydajności, dlatego często nie można używać plastiku pochodzącego z recyklingu w wieczkach lub zamknięciach, jeśli kurczenie się nie może powodować wycieków itp. Małe marki często nie są w stanie pokryć rachunku za testy. Powoli się poprawia, ponieważ rośnie popyt ze strony właścicieli marek i konsumentów, ale niestety dzieje się to bardzo wolno.
Jakiej rady udzieliłbyś innym, którzy zastanawiają się nad założeniem własnej firmy?
Wygląda na to, że został skradziony z Nike, ale radzimy po prostu to zrobić! Uwielbiam pracować dla Kestera Blacka. Jest wiele doświadczeń, których nigdy bym nie miał w standardowej pracy 9-17 u kogoś innego. Współpracuję z wiodącymi światowymi producentami kosmetyków tworząc piękne produkty, podróżuję po świecie uczestnicząc w targach, prowadzę kreacje marek i sesje zdjęciowe, ale najbardziej kocham kontakt z naszymi klientami i sympatykami, którzy podzielają te same wartości i cele co ja robić, tworząc lepsze piękno dla nas wszystkich.
Jakie jest Twoje największe dotychczasowe osiągnięcie w biznesie?
Dobrze jest być rozpoznawanym przez niektóre z najbardziej prestiżowych sklepów specjalistycznych i specjalistycznych na świecie (Liberty London, NK Stockholm, Dover Street Market). Ale myślę, że to, z czego jestem najbardziej dumny, to ilość pozytywnych opinii klientów. Motywuje mnie ciągłe stawianie sobie wyzwań, aby tworzyć więcej wspaniałych produktów, które przekraczają oczekiwania ludzi.
Gdzie widzisz pracę w przyszłości?
reklamy
Rok 2023 i później to naprawdę ekscytujący i innowacyjny czas dla Kester Black. W tym roku wprowadzamy na rynek linię produktów do pielęgnacji skóry, nad którą ciężko pracowałam przez ostatnie cztery lata. Poza tym pracujemy nad tym, aby Kester Black był dostępny w luksusowych sklepach i butikach na całym świecie, dzięki czemu Kester Black będzie jeszcze bardziej dostępny dla tych, którzy szukają prawdziwych rezultatów.
Nasza kolekcja produktów do pielęgnacji skóry nie tylko zmienia Twoje zakupy produktów do pielęgnacji skóry na lepsze, ale zawiera składniki poprawiające nastrój, które pobudzają zmysły, jednocześnie odżywiając cerę za pomocą aromatycznych i estetycznie orzeźwiających mieszanek.
Przyszłość Kester Black będzie nadal ściśle związana z naszymi korzeniami, tworzeniem wysokowydajnych produktów ze skutecznymi składnikami, a jednocześnie pozostanie liderem branży kosmetycznej, robiąc wszystko, co w naszej mocy, dla planety.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Najważniejsze Wyzwania i Trendy Gospodarcze 2025: Co Czeka Polską Ekonomię?
DogeCoin – Historia, Popularność i Znaczenie w Świecie Kryptowalut
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex