Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

25 czerwca świętujemy dekadę kultury przywództwa, społeczności i integracji w branży naturalnej pielęgnacji paznokci

25 czerwca świętujemy dekadę kultury przywództwa, społeczności i integracji w branży naturalnej pielęgnacji paznokci

Etykieta czystego piękna zachęca ludzi do kreowania życia, jakim chcą żyć, poprzez żywe wyrażanie siebie

Nowy JorkI 27 czerwca 2023 r /PRNewswire/ — 25 czerwca, marka kosmetyczna, która koncentruje się na kreatywności, społeczności i kulturze poprzez wysokiej jakości kolekcje lakierów do paznokci i produkty do pielęgnacji ciała, z dumą świętuje swoje 10. urodziny. Przynosząc światu gamę kolorowych produktów i oprócz ekspansji, 25th & June oferuje obecnie żywą gamę produktów do paznokci wolnych od okrucieństwa, przyjaznych weganom i wolnych od 10 w unikalnych odcieniach, takich jak Drama Queen, Royal Highness i Tan Linie, które towarzyszą każdemu odcieniowi skóry. .

25 czerwca podbił serca miłośniczek paznokci na całym świecie, ponieważ ich zróżnicowana grupa konsumentów nadal wyraża siebie poprzez charakterystyczny eliksir do paznokci marki. Wysokiej jakości oferta produktów 25th & June oraz kreatywne podejście do biznesu pozwoliły tej luksusowej marce kosmetycznej i jej fanom w ciągu ostatniej dekady w pełni i autentycznie wyrazić siebie. 25 czerwca i 25 czerwca osiągnęły ten kamień milowy, nadal inspirują kreatywność, celebrują różnorodność i umożliwiają jednostkom pewne wyrażanie własnego stylu.

„Po 10 latach jestem dumny z postępów poczynionych przez 25th & June i tego, jak marka nadal demonstruje swoje intencje w zakresie integracji we wszystkim, co robimy” — mówi Nexus Cook, założyciel i dyrektor kreatywny 25th & June. „Stworzenie odnoszącej sukcesy i trwałej marki to nie lada wyczyn, zwłaszcza biorąc pod uwagę dodatkową złożoność, z jaką borykają się właściciele czarnych firm. Przypisuję nasz sukces jakości produktów, naszemu pełnemu pasji podejściu do biznesu i autentycznym relacjom, które zbudowaliśmy z naszymi odbiorcami. I czekamy na rozszerzenie działalności i budowanie spuścizny w czystym przemyśle kosmetycznym. ”

Każdy produkt 25 czerwca i 25 czerwca jest skrupulatnie produkowany w Stany Zjednoczone Ameryki Bez użycia szkodliwych chemikaliów lub składników, które mogłyby zaszkodzić dobru klientów lub środowisku. Tego lata, 25 czerwca, wejdą na rynek nowe produkty do paznokci, a także wkroczą do kategorii produktów do pielęgnacji ciała, rozszerzając wizję Nexusa polegającą na ewolucji przestrzeni kosmetycznej o bardziej czyste produkty dla osób o każdym kolorze skóry i pochodzeniu – bez uszczerbku dla jakości i kreatywności.

25th & June jest zaangażowana w tworzenie bardziej wszechstronnej i tętniącej życiem branży kosmetycznej. Dowiedz się więcej o nadchodzących wydaniach produktów i nowościach marki na stronie https://www.25thandjune.com/.

W przypadku zapytań mediów prosimy o kontakt:

Anny Mii
[email protected]

Molo Alexa Palacios
[email protected]

Około 25 czerwca br

Założony w 25 czerwca 2013 r25 czerwca istnieje z powodu pasji do wszystkiego, co piękne i głębokiego pragnienia wyrażania kreatywności poprzez wspaniałe kolekcje i żywe opowiadanie historii.

W tym eliksiry do paznokci i produkty do pielęgnacji ciała do wszystkich rodzajów paznokci i skórek, 25 czerwca i 20 czerwca są starannie wykonane w Stany Zjednoczone Ameryki Dzięki produktom, które są wolne od okrucieństwa, przyjazne dla wegan i, co najważniejsze, wolne od 10, są wolne od szkodliwych chemikaliów.

Jeśli uda nam się to zrobić po swojemu, każdy produkt na 25 czerwca i czerwiec będzie iskrą odrobiną kolorowej inspiracji i chęci zaangażowania się w dbanie o siebie, aby pomóc Ci nadal tworzyć życie, jakim chcesz żyć.

Wszyscy mamy różne punkty wyjścia, ale 25 czerwca i czerwca, bez względu na to, skąd pochodzisz i jaki kolor wybierzesz — należysz tutaj.

Źródło 25 i czerwiec