Halo: The Master Chief Collection wkrótce zaoferuje graczom możliwość zagrania w oryginalne demo Halo 2 z E3, a także wprowadzi niepublikowaną wcześniej kolekcję zasobów, w tym pojazdy i broń.
Grupa programistów z 343 Industries, zwana Digsite, przekopuje się do zarchiwizowanych danych i zasobów serii Halo, starając się przybliżyć historię Halo na wyciągnięcie ręki. W tym miesiącu poznamy wiele koncepcji i pomysłów usuniętych z ostatecznych wersji poprzednich gier Halo, a projektanci będą mieli okazję pobawić się niewydanymi wcześniej zasobami pojazdów, map, stworzeń, broni i nie tylko. Jeden z największych najnowszych fast foodów Halo Waypoint Post (który zdecydowanie warto sprawdzić, jeśli interesuje Cię historia serii) mówi, że przebudowana wersja E3 Halo 2 Zbliża się demo scenariusza Earth City Halo: kolekcja Master Chief…w pewnym momencie.
Halo 2 Earthcity Scenario Show zbliża się do Halo: The Master Chief Collection
Chociaż 343i nie podało nam oczekiwanej daty wydania aktualizacji demonstracyjnej Earthcity, fakt, że zespół Digsite o tym mówi, może tylko oznaczać, że są pewni, że będzie działać na nowym silniku / wydaniu Halo 2 w Master Główny asortyment. Brygadzista i historyk techniczny Digsite o pseudonimie Generał zauważył jednak, że zespół „nie może składać obietnic dotyczących dostępności na konsolach”.
„To nie był trywialny proces i prawdopodobnie nałożylibyśmy na całą stronę ostrzeżeń, które są związane z pobraniem mapy testowej nieistniejącego już silnika i sprawieniem, aby nie wysadził istniejącego twórcy map (między innymi pojawiającymi się problemami od zezwalania ludziom na chodzenie do obszarów, które nie pochodzą z To nigdy nie ma być widziane).
W poście na blogu zauważono, że scenariusz Earthcity został pierwotnie stworzony jako demo na E3 na tym, co jest teraz martwym silnikiem i że nie miał na celu „wyczerpania się skryptu”, więc bardzo trudno było go uruchomić w najnowszej wersji detalicznej gra – „więcej Z 3400 wierszy ledwo udokumentowanego Halo Script, który został pierwotnie napisany podczas szalonego kryzysu czasowego prawie dwie dekady temu, który sam w sobie został stworzony w celu przezwyciężenia różnych błędów silnika w tamtym czasie” – czytamy na blogu.
Generał zauważa, że gdy zespół zaczął pracować nad Earthcity, nie posiadał wielu zasobów mapy, tylko pliki JMS Binary Space Partition (BSP) i niektóre obiekty sceny. Digsite musiało zagłębić się w repozytorium źródeł Halo 2, aby odkryć pliki map źródłowych potrzebne do rozpoczęcia składania wszystkiego w całość, co również zaowocowało znalezieniem brakującej animacji demonstracyjnej. Ze względu na różne funkcje zmieniające się podczas opracowywania Halo 2, wiele oryginalnych plików skryptów w zestawie do edycji Halo 2 nie jest zgodnych z nowoczesną wersją Halo 2, więc zespół musiał zaktualizować skrypt, aby działał teraz poprawnie, zachowując jego zgodność z tak było To pierwotnie miało działać.
„Naszym ostatecznym celem jest uruchomienie go w kompleksowym, sprawnym MCK i działanie zgodnie z przeznaczeniem, jeśli będziesz postępować zgodnie ze skryptem prezentacji (w tym Ghost hijack!)” — mówi generał. „Mam nadzieję, że uda nam się sprawić, by niektóre rzeczy pokazane w programie stały się 'prawdziwe’, używając tam, gdzie to właściwe, hashy H2. Dla niektórych może to być szokujące, ale wiele części gry demonstracyjnej było dymem i lustrami!”
W tej chwili nie ma przewidywanej daty dostarczenia wersji demonstracyjnej Halo 2, ale zachęcamy do zapoznania się z interesującym postem na aura drogowa podczas gdy czekasz. Czy chcesz udać się do Earthcity, jeśli i kiedy uruchomi się na Xbox i PC? Dajcie nam znać poniżej, Spartanie!
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro