Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Zespół Bloober odrzucił możliwość stworzenia piły do ​​gry, aby stworzyć Blair Witch

Zespół Bloober odrzucił możliwość stworzenia piły do ​​gry, aby stworzyć Blair Witch

Twórca horrorów, Bloober Team, otrzymał możliwość stworzenia gry wideo Saw, ale zamiast tego zdecydował się stworzyć Blair Witch.

W rozmowie z IGN na polskiej konferencji gamingowej Digital Dragons, prezes Bloober Piotr Babieno opowiedział o współpracy z licencjobiorcami i wyjaśnił, jak powstał projekt Blair Witch – i co? on nie zrobił w rezultacie.

„Pracowałem z naszym dobrym partnerem, United Talent Agency”, wyjaśnił Papino. „Spotkaliśmy się z wieloma osobami z branży z Hollywood. UTA jest bardzo dobrze znana i ma dobre relacje ze wszystkimi większymi studiami filmowymi. Rozmawialiśmy z [multiple studios]a niektórzy z nich przyszli do nas i [said] „Ok, chłopaki, skupiacie się na horrorze i chcielibyśmy z wami pracować”. [But] Licencjodawcy byli bardzo dosadni: „Chcielibyśmy napisać tę historię. Chcielibyśmy, aby mecz odbył się w 2021 r. [to coincide with our movie launch]„i tak dalej. Zdecydowaliśmy: OK” [this is] Nie to, co chcielibyśmy zrobić”.

Plotka głosi, że Bloober pracuje nad Silent Hill firmy Konami, a niektóre raporty skupiają się na remake’u Silent Hill 2. Babieno powiedział wcześniej IGN, że studio nalega na pracę nad grami, które może zaprojektować (w tym „projekt, nad którym pracujemy”). ). „Nie można o tym mówić”, powiedział Papineau), a jedno studio filmowe spełniło te kryteria, oferując wspaniałe możliwości:

„Lionsgate podszedł do nas i powiedział: 'Chłopaki, jesteśmy zakochani [Bloober’s breakout game] Warstwy strachu. Widzieliśmy, co robisz z Observerem, więc bardzo chcielibyśmy z Tobą współpracować. Wiemy, że lubisz grać we własne gry, więc proszę, to jest nasza lista adresów IP horroru; Wybierz jeden. Możemy [have chosen] Saw, który jest bardziej znany niż Blair Witch, ale zdecydowaliśmy się na Blair Witch, ponieważ wszechświat ma wiele okazji do zbudowania czegoś nowego. To był powód, dla którego wybraliśmy ten projekt.”

READ  Strach o przyszłość po masowej śmierci ryb w Odrze w Polsce

Babieno mówi, że oferta takich licencji nie była jednorazowa i że Bloober otrzymał kilka ofert pracy nad licencjonowanymi horrorami od czasu Blair Witch z 2019 roku – ale musiał je odrzucić z powodu innych swoich projektów.

„W tej chwili, szczerze mówiąc, nieustannie otrzymujemy prośby ze studiów filmowych lub od innych licencjodawców o współpracę z nimi, ponieważ zespół Bloober jest w jakiś sposób rozpoznawalny. Niestety, od około roku mamy [had to say] Przejść do prawie wszystkiego, ponieważ nie mamy możliwości robienia innych tytułów na raz.

Bloober pracuje obecnie nad dwoma dużymi projektami. Jedną z nich jest gra stworzona przez Konami – która według wielu jest projektem Silent Hill – a druga to nowy adres IP ze specjalną sekcją dla wydawcy. Papineau mówi, że trzecia gra jest również w fazie przedprodukcyjnej. Firma wcześniej w pewnym sensie sprowokowała powrót do serii Layers of Fear.

Babineau mówi, że Bloober bardzo opiera się rozwojowi tylko po to, by pracować nad bardziej licencjonowanymi grami: „Moglibyśmy zrobić trzeci projekt. [build a] Większy zespół, ale tego nie chcemy, bo lubimy stawiać na jakość i to czuć [our developers are] W pewnym sensie niezależna [and] Nadal czują się, jakby pracowali nad własnym tytułem”.

Joe Scripps jest redaktorem wykonawczym wiadomości w IGN. podążać za nim Świergot. Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].