Kemah Duopu, założyciel i dyrektor generalny w Polski HarmonŚwiętujemy wygranie 5000 $ w konkursie Heaven Center Pitch podczas konferencji Awakening Trade & Conference, która odbyła się w Plano w Teksasie. The Awakening Africa Hub, zintegrowany zasób, który pomaga dzisiejszym przedsiębiorcom i firmom należącym do osób czarnoskórych budować jutro.
Wystawa jest okazją do zacieśnienia relacji handlowo-gospodarczych między przedsiębiorcami działającymi w Afryce, Ameryce i reszcie świata. Ma to nadzieję na wspólny dobrobyt, wzajemne zaufanie i zbiorowe zachęty do partnerstw publicznych i prywatnych, które prowadzą do rozwoju dobrze prosperujących i zrównoważonych inicjatyw gospodarczych między Stanami Zjednoczonymi a Afryką. W wydarzeniu wzięło udział ponad 25 prelegentów, ponad 70 wystawców, ponad 10 warsztatów i rozrywka reprezentująca ponad 50 krajów. Dało to cenne możliwości poznania najnowszych trendów handlowych, inwestycyjnych i rynkowych.
W konkursie Heaven Center Pitch wzięło udział pięciu finalistów, którzy mieli szansę wygrać 5000 $ dla przedsiębiorcy mniejszościowego. Konkurs był przeznaczony dla przedsiębiorców mniejszościowych, którzy przedstawiali swoje pomysły i budowali silne sieci z ambitnymi i entuzjastycznymi osobami oraz mentorami. Ich celem jest zachęcanie i wspieranie przedsiębiorczości w społeczności Afroamerykanów poprzez organizowanie konkursów, w których przedsiębiorcy mogą otrzymać konstruktywne informacje zwrotne od doświadczonych inwestorów venture capital i znanych dyrektorów generalnych.
Nagroda jest przyznawana założycielom pochodzenia afrykańskiego, którzy tworzą innowacyjne rozwiązania, aby otwierać niewykorzystane rynki i tworzyć nowe możliwości. Pochodzący z Liberii Kima Dubbo, CEO Harmon Polish, wygrał konkurs Heaven Center Pitch 2022 organizowany przez Dziennik afrykańskiego przebudzenia Sponsorowane przez Kethia Kayumba, pośrednika w handlu nieruchomościami i inwestora.
„Osiągnęliśmy cel sprzedaży na rok 2022 i jesteśmy bardzo podekscytowani na rok 2023”, mówi Keema. „Mamy tak wiele ekscytujących produktów pochodzących z Harmon Polish, takich jak prasa do paznokci i manicure. To, co nas wyróżnia, to nasz wpływ społeczny. Podczas Miesiąca Świadomości Raka Piersi nawiązaliśmy współpracę z lokalnymi markami kosmetycznymi, aby rozdać 5 USD za każdy sprzedany lakier do paznokci pomóc w walce z rakiem piersi. ”W tym roku mamy kilka ekscytujących możliwości, aby oddać się społeczności i potrzebujemy wsparcia, aby tak się stało”.
Harmon Polish jest na etapie finansowania zalążkowego z iFundWoman Crowdfunding. Celem Harmon Polishes jest 20 000 $ na pierwszy kwartał. Przeczytaj więcej o Harmon Polish tutaj: https://ifundwomen.com/projects/harmon-polish-toward-growth-sustainability
Ta wiadomość pojawiła się po raz pierwszy na blackbusiness.com
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
New Britain świętuje 10. doroczny festiwal Little Boland – NBC Connecticut
„Byłem trenerem etykiety Meghan Markle – tak myślę o tym, co zrobiłem”
Saga Wiedźmin – Czas pogardy dla Andrzeja Sapkowskiego