Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

z D!  Różnica: jak jedna agencja zmienia oblicze reprezentacji w Polsce

z D! Różnica: jak jedna agencja zmienia oblicze reprezentacji w Polsce

Panuje błędne przekonanie, że Polska jest krajem jednolitym etnicznie. Jednak liczy ponad 37 milionów mieszkańców, co jest po prostu nieprawdą, zwłaszcza jeśli chodzi o duże miasta, takie jak Warszawa, Kraków czy Łódź. Victoria Okonkwo, prezes D! fference, wiodąca agencja reprezentująca wieloetniczne talenty, zauważa: „Polska jest prawdziwie wieloetnicznym krajem, który serdecznie wita studentów z Afryki, Azji i Ameryki Południowej. Widzę też, że coraz więcej rodzin przenosi się tu z zagranicy za pracą, zanim się osiedli w dół i decydując się zostać.”

Wiktoria D! w 2012 roku, opierając się na własnych doświadczeniach jako osoby o mieszanym pochodzeniu – jej ojciec jest Nigeryjczykiem, a matka Polką. Pomysł na agencję przyszedł do Victorii „dawno temu”, kiedy zaczynała pracę w branży reklamowej i zauważyła, że ​​ludzie są bardzo zainteresowani współpracą z nią przy projektach komercyjnych. Zdała sobie sprawę, że z czasem zainteresowanie tylko wzrosło i wiedziała, że ​​musi coś z tym zrobić.

„Doszedłem do momentu, w którym zacząłem zapraszać moich wielorasowych kolegów do udziału w projektach komercyjnych. Zawsze, gdy klient potrzebował modeli wielorasowych, afrykańskich lub azjatyckich, oferowałem swoje wsparcie w ich znalezieniu. Na początku był to tylko przyjacielski gest, ale z czasem, Ponieważ liczba projektów rosła, postanowiłem przekształcić ją w firmę” – wyjaśnia.

W księgach agencji znajduje się mnóstwo międzyrasowych modeli biznesowych w sekcji D! Ludzie; Artyści reprezentują piosenkarzy, aktorów, sportowców i tancerzy. podczas gdy D! Kreacje kojarzone są z fotografami, wizażystami, projektantami mody, projektantami żywności i scenografami. Jak dotąd D działa! odwołuje się do ponad 200 reklam marek takich jak BMW, Samsung, Avon, Price Fx, Lego, Swatch, Infiniti, Kfc, McDonalds, Volkswagen, Picard, Klarna, Neff, Puma, Merkle i TK Maxx.

Od 2012 roku agencja rosła w siłę. Współpracuj! Współpraca z OTO Film i organiczne relacje to coś, z czego obie firmy są bardzo dumne. Dostałem telefon od Jacka [Kulczycki, founder of OTO Film] Jeden dzień i już tu jestem! Victoria śmieje się i dodaje: „Dłuższa historia jest taka, że ​​OTO poprosiło o znalezienie wizażystki z doświadczeniem w pracy z czarnoskórymi modelkami. Podzieliłem się swoimi kontaktami i to był początek naszej kwitnącej współpracy”.

READ  Polski bankier Kochalski widzi pole do dalszych podwyżek cen - PAP

„Stwarzamy tak wiele możliwości dla utalentowanej, ale bardzo zmarginalizowanej populacji. Każdy dzień wzbogaca, tak wiele kultur i historii, świetnie się przy tym bawimy. Baza danych Victorii jest jak wejście do plakatu Benettona z lat 80., wszędzie jest kolor! Razem reagujemy lepiej niż nigdy wcześniej do potrzeb naszych klientów, znacznie ułatwiając proces selekcji BIPOC w Polsce” — powiedział Andre Troubetzkoi, szef ds. rozwoju w OTO Film.

Jednym z obszarów, na których Victoria koncentruje się w dziale personalnym agencji, jest pomaganie wielorasowym talentom czuć się swobodnie przed kamerą, aby móc zarezerwować więcej zleceń. „Obecnie rozwijamy naszą bazę talentów i klientów, aw ramach tej ważnej inicjatywy pomagamy naszym talentom, które nie zawsze mają doświadczenie w branży, jeśli chodzi o śpiewanie z nami, jeśli chodzi o dostarczanie najlepszej pracy na planie. To jest coś, co jest w fazie rozwoju” — mówi Victoria.

A co dalej, D! W nadchodzących latach fference rozszerzy swój zasięg poza Polskę i umocni swoją reputację, mając nadzieję, że stanie się jedną z najlepszych wieloetnicznych agencji talentów w Europie. „Jesteśmy naprawdę podekscytowani możliwością dalszego wspierania nowego rozdziału rozwijającego się polskiego przemysłu produkcyjnego” — podsumowała Victoria.