Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wzrost Gru, perspektywy branży – termin

Ekskluzywny: Chris Meledandri, założyciel i dyrektor generalny Illumination, zaprezentuje światową premierę Minionki: Powstanie szczeniaka Na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Animowanych w Annecy. Najnowszy rozdział za 3,7 miliarda dolarów + nikczemny ja Seria (największy serial animowany na świecie) miała wystartować pod koniec czerwca 2020 r., zanim Covid wymusił opóźnienie.

Podczas swojej pierwszej podróży do Europy od początku pandemii, Meledandri rozmawiał z Deadline o „determinacji, by zarówno Illumination, jak i Universal zatrzymały ten film, dopóki widzowie nie wrócą do kina” i pochwalił „czystą radość” filmu jako „najbardziej dynamiczny film akcji” w ogóle.

Animator, który wierzy w „trwałą siłę kina”, mówił o ciągłych zmianach w branży, mówiąc: „Docelowo nie możemy używać starych paradygmatów do oceny przyszłych kształtów firmy”.

Gru . Rise Premiera pod koniec tego miesiąca, a do Ameryki Północnej trafi 1 lipca. Oto nasza rozmowa z Meledandrim.

Termin: Od premiery Minionki: Powstanie szczeniaka Jestem spóźniony z powodu covid, co teraz ekscytuje Cię publikacją?

Chris Melandri: Zacząłem z postanowieniem, że zarówno Illumination, jak i Universal powinny zatrzymać ten film, dopóki publiczność nie powróci do kina, co było bardzo odważnym posunięciem, biorąc pod uwagę strategię dystrybucji, którą widzieliśmy w wielu innych filmach i studiach. Słaba lub zamknięta twarz filmowa. Tak więc naprawdę czekaliśmy na ten moment i czekaliśmy bardzo cierpliwie.

Ten film ma porywającą jakość i być może bardziej niż cokolwiek innego, ten film jest zrobiony z ideą podniesienia na duchu ludzi, którzy go oglądają. To czysta zabawa, więc zostaliśmy wydani w czasie, gdy było to ważniejsze niż kiedykolwiek w najnowszej historii. Myślę, że tak naprawdę chodzi o zabawę, jaką będziesz miał przychodząc na ten film – dużo odkryć, ale także dużo nostalgii za obsadą postaci, z którymi ludzie są w związku od prawie 14 lat.

Termin: Co zrobiłeś inaczej w tym filmie, oprócz przywrócenia franczyzy do jej początków?

Melandri: Film jest prawdopodobnie najbardziej dynamicznym filmem akcji, jaki do tej pory stworzyliśmy w Illumination. Z jednej strony ma całą wspaniałą wywrotową komedię, ale przenosimy przygodę na nowy poziom dynamicznej i bardzo ekscytującej akcji.

Uniwersalne zdjęcia

Dzieje się to kilka lat przed pierwszym spotkaniem Minionków nikczemny ja Bada, w jaki sposób nawiązali relację z Gru. W filmie 12-letni szczeniak, więc mamy Steve’a Carella, który podkłada głos 12-letniej wersji Gru. Przedstawiamy również nowych złoczyńców: jednego o imieniu Bell Bottom z lat 70., którego głos użyczył niezrównany Taraji P Henson. Prowadzi Złą Szóstkę, grupę złoczyńców, których głosu użyczyli Jean-Claude Van Damme, Dolph Lundgren, Lucy Lawless i Danny Trejo. Wewnątrz filmu znajduje się hołd dla filmów Bruce’a Lee; I jesteśmy dość zanurzeni w okresie, w którym film jest wyświetlany.

READ  „Wszyscy powinni wziąć udział”: rdzenni mieszkańcy Neumarkt w Polsce udzielają schronienia uchodźcom z Ukrainy

Termin: Czy istnieje konkretny plan dalszego rozwoju franczyzy?

Melandri: Mamy tendencję do siedzenia razem jako grupa i rozmawiania o aspektach naszego świata nikczemny ja A uczniowie Postacie i sytuacje, które każdy z nas chce dalej odkrywać. Następnie opowieść, którą wybieramy istotom, aby zyskały własne życie. Więc chociaż mamy wiele kierunkowych miejsc, o których rozmawialiśmy, nie mamy dokładnie mapy, która nas tam zabierze. Reagujemy bardziej z entuzjazmem, kiedy siadamy i zaczynamy mówić o historii, którą chcemy opowiedzieć, zamiast być bardziej nakazowym.

Ostateczny termin: Czy kiedykolwiek po prostu położyłeś się i pomyślałeś o sukcesie, jaki odnieśli w tych małych facetach i jak rezonans były te filmy?

Melandri: Tak, zwłaszcza gdy podróżujesz lub masz znajomych, którzy przysyłają ci coś z Minionem – często robione lokalnie – i zdajesz sobie sprawę, jak daleko te postacie zaszły. To naprawdę niesamowite, a także naprawdę niesamowite jest przeszukiwanie Internetu i obserwowanie wszystkich kreatywnych wyrażeń generowanych przez użytkowników, które są oparte na tych postaciach, od tatuaży przez ozdoby do paznokci po pieczenie, wszystkie wykonane przez osoby.

Kiedy siadasz i rozmawiasz z naszym zespołem Pierre’em Coffinem, Ericiem Guillonem i Chrisem Renaud – rodzicami Minionków pod każdym względem – zdajesz sobie sprawę, że istnieje duch, który pochodzi z niesamowicie utalentowanego zespołu artystów, który mamy w Illumination w Paryżu i Sługusy są ucieleśnieniem tego ducha. Więc nie są już tajemnicą, jeśli chodzi o to, jak to się dzieje, gdy naprawdę łączysz się z tym zbiorowym ciałem twórczym, które ma niesamowitą wyobraźnię.

Było mi łatwo, kiedy Pierre, Chris i Eric po raz pierwszy pokazali mi bardzo prymitywne projekty postaci, po prostu je pokochałem. Nie wiedziałem dlaczego, ale po prostu je kochałem. Potem, kiedy pokazałem go innym osobom w firmie, zobaczyłem dokładnie tę samą reakcję i to jest tak naprawdę nasz proces decydowania, co zaryzykować, a co oddać.

Na szczęście dla mnie ten zespół przez ostatnie 14 lat nadal tworzył postacie i postacie, które mnie fascynują i nadal oczarowują wielu innych.

READ  Data wydania Netflix, obsada i historia 1899

Termin: Jesteś globalnym myślicielem, który rozumie znaczenie internacjonalizmu. Rozmawialiśmy wcześniej o tym, że w świecie oświetlenia współpracujecie wiele różnych narodowości. Co sądzisz o dostępie do rynku międzynarodowego?

Melandri: Myślę, że społeczność międzynarodowa była dla nas bardzo ważna, jeśli chodzi o twórczą ekspresję, i wszyscy widzieliśmy w ciągu ostatnich kilku lat więcej programów telewizyjnych z różnych części świata, które kiedykolwiek angażowały amerykańską publiczność. Nadal poszukujemy poza Stanami Zjednoczonymi, a także w kraju, ale za granicą, specjalnie w celu znalezienia partnerów do współpracy z nowymi filmowcami w celu znalezienia nowych pomysłów.

Naprawdę staraliśmy się łączyć różne wpływy lub zawsze starać się, aby nasze kreatywne zespoły ostatecznie odzwierciedlały świat naszych odbiorców. Podczas gdy większość naszego zespołu w Paryżu to wyraźnie Francuzi, niezwykła grupa francuskich artystów, obejmujemy również wielu Amerykanów i innych narodowości.

Przez ostatnie dwa lata wyprodukowaliśmy również krótki film z naszym pracującym reżyserem Momo Wang, który pochodzi z Chin, i animowaliśmy go w Chinach. Nieustannie poszukujemy nowych możliwości. Odkrycie nowego reżysera, nowego sposobu opowiadania historii jest ekscytujące – i pozostanie to ważną częścią przyszłości Illumination.

Termin: Współpracujesz również z Nintendo…

Melandri: Nasza relacja z Nintendo wywodzi się teraz z wielu lat odkrywania różnych rodzajów partnerstw w Japonii i partnerstwa, które wyprodukował wraz z legendarnym Miyamoto-san (Shigeru Miyamoto) w Japonii. Bracia Super Mario Film jest jednym z naprawdę centralnych tematów oświetlenia. To niewiarygodne z naszego wspaniałego spotkania zespołu filmowego i pierwszego zespołu Nintendo Miyamoto-san — i myślę, że jest to bezprecedensowe pod względem bliskości.

DEADLINE: Na CinemaCon w sierpniu ubiegłego roku wygłosiłem ekscytujące przemówienie. Wiem, że wierzysz w teatr. Jak myślisz, gdzie jesteśmy teraz i jaki jest Twój pogląd?

Melandri: Wierzę w trwałą moc dzisiejszego kina. Wierzyłem w niego rok temu. Nadal będę w to wierzyć za rok. Jednak obecnie jesteśmy w trakcie zmian i nie można dokładnie powiedzieć, jacy będziemy za kilka lat.

Myślę, że to, co widzieliśmy, to ogromne doświadczenie. Różne studia eksperymentowały na różne sposoby – próbując złagodzić Covid, próbując znaleźć drogę, która nadąża za zmieniającą się naturą pragnienia mas kontrolowania aspektów swoich mediów i szukając nowych modeli biznesowych.

Więc jesteśmy w środku i myślę, że będziemy w środku w dającej się przewidzieć przyszłości. Jestem optymistą, że się uspokoi, ale nie sądzę, aby patrzenie we wsteczne lusterko było miejscem, aby dowiedzieć się, jak będzie wyglądać w przyszłości.

READ  Kostiumy Netflix Squid będą Halloween 2021 gorące jak rakieta sprzedaży Amazona

Byłoby inaczej, ale twierdzenia o śmierci kina okazały się moim zdaniem fałszywymi projekcjami. Widzieliśmy tego dowody w zeszłym roku, gdy niektóre tytuły osiągały lepsze wyniki, ale w końcu będziemy musieli ustalić, gdzie filmowcy muszą opracować lub udoskonalić nowy zestaw wskaźników dla tego, co ich zdaniem działa. Po prostu nie może to być poprzedni model kasowy, ponieważ ludzie będą oglądać nasze filmy i faktycznie będą je oglądać na wiele różnych sposobów iw wielu różnych punktach cyklu życia ścieżki dystrybucji. Ostatecznie nie możemy używać starych paradygmatów do oceny przyszłych form działania.

Mówię to, ponieważ wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do myślenia o filmach pod kątem tego, jaki był ich weekend otwarcia i ile robią, i oceniamy siebie na podstawie tych wskaźników, a także krytycznej reakcji i reakcji publiczności. Ale komercyjna część tego utworu teraz się zmienia i musimy tylko poczekać, aby dotrzeć do tego miejsca, w którym się uspokoi i mieć lepsze wyobrażenie o tym, jak będzie wyglądał kolejny etap.

Termin: Wydaje się, że sytuacja stale ewoluuje…

Melandri: Na pewno nie sądzę, że będziemy doświadczać okresów stabilizacji, jak w przeszłości w niemal każdej dziedzinie naszego życia, ze względu na szybkość, z jaką zmienia się technologia i wymusza ciągłe doskonalenie w wielu aspektach naszego życia. Ale nie sądzę, że zobaczymy stopień eksperymentów, które miały miejsce w ciągu ostatnich dwóch lat, ponieważ wszyscy próbują wymyślić, jak poradzić sobie z pandemią, a także iść w przyszłość.

Termin: Masz długą historię z Annecy, wcześniej kręciłeś tam filmy. Jak ważny jest dla Ciebie festiwal?

Melandri: Annecy jest centrum celebracji animacji na świecie, więc byliśmy tu już kilka razy… Kiedy jesteś w Annecy, widzisz ludzi z całego świata, którzy albo pracują w dziedzinie animacji, albo po prostu podziel się miłością do animacji.

Nie ma nic bardziej ekscytującego niż premiera filmu przed publicznością w Annecy. To może być trudna publiczność ze względu na to, jak bardzo są zanurzeni w formie sztuki, ale jest to również publiczność, która chce celebrować filmy animowane w sposób, jakiego nie widziałem nigdzie indziej na świecie.