Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wywiad z reżyserem „EO” Jerzym Skolimowskim o nominacji Polski do Oscara – Międzynarodowi kandydaci – Termin

Wywiad z reżyserem „EO” Jerzym Skolimowskim o nominacji Polski do Oscara – Międzynarodowi kandydaci – Termin

polski mistrz Jerzego Skolimowskiego połączenia EOlaureat Nagrody Jury Festiwalu Filmowego w Cannes, aw tym tygodniu tylko RNagroda dla najlepszego filmu zagranicznego przyznawana przez New York Film Critics Circle„praktycznie film drogi”, którego osobiste podejście do tytułowego osła „było najskuteczniejszym elementem całego kręcenia i montażu”.

EO To wizja współczesnej Europy widzianej oczami osła w stoickiej podróży przez świat, w którym katastrofa i rozpacz przeplatają się z nieoczekiwanym szczęściem. Z widok z boku & Janus Films, to start Polski w wyścigu o Oscara dla najlepszego międzynarodowego filmu fabularnego.

Związane z: The Międzynarodowi konkurenci – Pełne pokrycie terminu

Dokonano porównań z badaniami Roberta Brysona z 1966 roku dotyczącymi tego samego szczepu zwierząt lub Hazarda Baltazara, Coś Skolimowskiego z zadowoleniem. Podczas wydarzenia Dissidents Deadline: International Skolimowski mówił o głębokim wpływie, jaki wywarł na niego film.

„Byłem młodym, nieznanym filmowcem z Polski i nagle dostałem telefon od szefa pewnej firmy [prestigious film journal] Broszury kinowe”- powiedział.„ Chcieli przeprowadzić ze mną wywiad, ponieważ właśnie sporządzili listę 10 najlepszych filmów roku i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu mój skromny mały polski film Pieszy Był na drugim miejscu. Oczywiście bardzo się ucieszyłem, ale od razu zapytałem, kto jest na pierwszym miejscu i był to Bresson Baltazar. „

Skolimowski od razu wyszukał film i „pokochał go”. Ale co kryje się za jego podziwem dla niego Baltazar A Bryson: „Miałem zupełnie niezwykłe doświadczenie, które nigdy wcześniej się nie zdarzyło i nigdy nie miało miejsca. Kiedy film się skończył, odkryłem, że moje oczy napełniają się łzami. Nie płaczę w kinie ani jednej łzy. nieco sarkastyczna postawa podczas oglądania filmów raczej obserwowałem, jak to się robi, niż pozwalałem się wzruszyć. Ale Bresson zrobił ze mnie przypadkowego widza, który poszedł do kasy, kupił bilet, zobaczył film i na końcu płacze ”.

READ  Player.pl jest już dostępny dla abonentów Canal + Polska

Czerpiąc z lekcji Bressona, Skolimowski powiedział: „Postać zwierzęca może w jakiś sposób poruszyć publiczność głębiej i mocniej niż jakakolwiek postać ludzka. … Zwierzę nie zna akcji, nie wie, że gra. Są naturalne, że tam są”.

Więc „nie umieraj w nim [Balthazar] Nauczyło mnie to niesamowitej lekcji, że mogę zaryzykować nakręcenie filmu ze zwierzęcą postacią w roli głównej, ponieważ to zapewni, że widzowie im uwierzą i zaufają”.

Czy sprzeczka między zwierzętami stanowiła jakieś szczególne wyzwanie, które skierowało tekst w innym kierunku? powiedziała scenarzystka Ewa Piaskowska, która też była na planie Rywale Billboard: „Myślę, że znacząca różnica między scenariuszem a filmem polega na tym, że odkryliśmy, że tak bardzo kochamy wyglądać tyłek, że w zasadzie z każdą edycją coraz bardziej wycinaliśmy ludzkie części”.

Sprawdź w poniedziałek wideo z billboardu.