Nadchodzący soundbar Sonos będzie sprzedawany jako Sonos Ray, zgodnie z wewnętrznymi dokumentami i osobami zaznajomionymi z planami firmy. Oczekuje się, że będzie kosztował około 249 USD i trafi do sprzedaży w ciągu kilku tygodni, Ray będzie jak dotąd najtańszym głośnikiem Sonos i będzie służył jako tańsza opcja dla początkujących. paczka i major Łuk.
krawędź Poprzednio Wyciek pełnych szczegółów i projektu Nowym urządzeniem jest model S36, znany wewnętrznie pod nazwą kodową Fury. Nowe zdjęcia wymienione tutaj były Opublikowano przedwcześnie w środę przez sprzedawcę Ktronix, co nadaje dalszą legitymację mojemu poprzedniemu sprawozdaniu. Ta aukcja odnosi się konkretnie do produktu jako Sonos Ray.
Aby uzyskać niższą cenę, Sonos pominął funkcje, takie jak wbudowane mikrofony, Dolby Atmos i łączność HDMI; Ray ma również mniej głośników niż obecne głośniki firmy. Natomiast posiadacze droższych Sonos Arc lub Beam będą mogli wykorzystać dwie belki jako tylne głośniki surround. W tym celu głośnik niskotonowy jest przeznaczony do montażu w pionie, a w pionie jego przechylne boczne przetworniki skuteczniej skierują dźwięk Atmos w stronę sufitu.
Używany samodzielnie, Ray będzie obsługiwał dźwięk Dolby Digital i może zostać rozszerzony do konfiguracji 5.1, jeśli sparujesz go z innymi głośnikami Sonos. Łączy się z telewizorami za pomocą kabla optycznego. Głośnik nie ma wbudowanych mikrofonów do sterowania głosowego, ale właściciele będą mogli przynieść własnego asystenta głosowego, ponieważ platforma Sonos jest kompatybilna z głośnikami Amazon Echo i Google Nest.
Patrick Spence, dyrektor generalny Sonos, stwierdził wcześniej, że firma zamierza wprowadzać co najmniej dwa nowe produkty w każdym roku kalendarzowym. Inne urządzenia, które mają zostać wprowadzone na rynek w 2022 r., to mniejszy, tańszy subwoofer i cieszące się od dawna plotki bezprzewodowe słuchawki Sonos.
Firma nie ogłosiła jeszcze oficjalnie Sonos Ray i odmówiła komentarza do tej historii.
Aktualizacja 4 maja, 10:40 ET: Artykuł został zaktualizowany o nowe obrazy przypadkowo opublikowane przez sprzedawcę Ktronix, z dalszym naciskiem na markę Sonos Ray.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro